بیانیه باشگاه سپاهان علیه داور دیدار برابر ملوان + فیلم

سپاهانی‌ها با انتشار دو صحنه که از دیدار برابر ملوان داور را مقصر تساوی خود مقابل ملوان بندرانزلی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر دو تیم سپاهان و ملوان شب گذشته _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. گل نخست این دیدار را شهریار مغانلو در دقیقه ۵۹ برای سپاهانی‌ها به ثمر رساند، در حالی که طلایی‌پوشان فکر می‌کردند سه امتیاز این بازی را دریافت کردند، شاگردان مازیار زارع در یک حمله و غفلت مدافعان سپاهان به گل رسیدند تا بازی با تساوی یک بر یک تمام شود.

سپاهانی‌ها که به داوری در این دیدار معترض هستند اعتقاد دارند دو پنالتی در دقایق ۵ و ۳۷ برای طلایی‌پوشان گرفته نشد تا با اشتباهات داوری آنها صدر جدول را از دست بدهند. در ادامه صحنه‌هایی ذکر شده را مشاهده می‌کنید:

در دقیقه پنج این دیدار امید نورافکن بعد از پشت سر گذاشتن یک بازیکن ملوان، در محوطه جریمه توسط مدافع حریف سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی برای سپاهان نداشت و یک کارت زرد هم به نورافکن نشان داد، کارشناسان داوری می‌گویند پنالتی سپاهان در این صحنه سوخته است و داور علاوه بر گرفتن یک موقعیت گلزنی از سپاهان، به اشتباه نورافکن را با کارت زرد جریمه کرده است.

همچنین در دقیقه ۳۷ توپ پشت محوطه جریمه ملوان به صورت واضح به دست مدافع این تیم برخورد کرد اما داور و کمک‌داور به راحتی از این صحنه گذشتند و موقعیت تک به تک و بسیار خوب گلزنی از سپاهان گرفته شد.

این نهمین شکایت سپاهان از اشتباهات داوری است که در طول این فصل به ضرر طلایی‌پوشان رخ داده است. لازم به ذکر است به اعتقاد قاطبه کارشناسان داوری در دو دیدار گذشته سپاهان با تراکتور و مس رفسنجان نیز سه پنالتی این تیم با اشتباهات داوری سوخته است.

کد خبر 656854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.