آلمیدا: هدف ملوان توقف بازی بود/ به قهرمانی در لیگ باور داریم

مربی تیم سپاهان گفت: تا انتهای لیگ، سه بازی دیگر مانده است، به خودمان برای کسب قهرمانی باور داریم. ملوان آمده بود تا بازی را متوقف کند و هدف اصلی‌شان ایجاد توقف در بازی با زمین خوردن و کشتن زمان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شامگاه-دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه- پس از تساوی خانگی یک بر یک مقابل ملوان بندر انزلی ژوزه مورایس در نشست خبری حضور نیافت و با ماشین شخصی ورزشگاه را ترک کرد و جای مورایس، هوگو آلمیدا مربی سپاهان در نشست مقابل اصحاب رسانه نشست.

آلمیدا با اشاره به نتیجه کسب شده در مقابل تیم ملوان، اظهار کرد: شب ناراحت کننده‌ای برای تیم بود. در ابتدای بازی کنترل را در دست داشتیم و برای گلزنی نیز موقعیت‌هایی خلق کردیم، تیم ملوان از نیمه خود خارج نمی‌شد. این موقعیت‌ها را در فوتبال زیاد می‌بینیم و پیش می‌آید. یک گل به ثمر رساندیم و موقعیت‌های دیگری داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. تا انتهای لیگ سه بازی دیگر مانده است. به خودمان برای کسب قهرمانی باور داریم. درست است که ناراحت هستیم اما باید توجه کنیم که بازیکنان تلاش خود را کردند ولی شب ما برای گلزنی نبود.

مربی تیم سپاهان در خصوص برخورد مشکوک دقیقه ۵ بازی و صحنه مشکوک پنالتی با توجه به صحبت‌های پیشین مورایس در مورد داوری، افزود: صحبتی در این خصوص ندارم خودتان بهتر میدانید. ملوان آمده بود تا بازی را متوقف کند و هدف اصلی‌شان ایجاد توقف در بازی با زمین خوردن و کشتن زمان بود. البته باید گفته شود توقف بازی به دلیل لیزر اندازها بود که شاهد مراتب بدتر این موضوع در بازی مقابل تراکتور بودیم ولی هیچ حرفی زده و توقفی ایجاد نشد. نمی‌توانم در مورد این موضوع حرفی بزنم خودتان جوابش را میدانید.

آلمیدا در خصوص حضور نداشتن مورایس در نشست خبری پس از دیدار مقابل ملوان، تصریح کرد: وی به اجبار باید می‌رفت و نمی‌توانست در نشست حاضر شود زیرا باید هرچه سریع‌تر ورزشگاه را ترک می‌کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در ورزشگاه و بین هواداران جو ناامیدی وجود دارد، اضافه کرد: در ابتدا باید از هواداران بابت حضورشان چه در بازی قبل و چه در این بازی تشکر می‌کنم. هواداران برای تیم ما حائز اهمیت هستند و از آنان خواهش می‌کنم به حمایتشان از تیم ادامه دهند. من ناامیدی و یاسی در هواداران ندیدیم. ما به هواداران احتیاج داریم تا در کنار هم این مسیر را طی کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های مربی ملوان مبنی بر از دست دادن موقعیت‌ها، گفت: ما بازی خوبی را ارائه دادیم و خلق موقعیت‌های مناسبی داشتیم پس نمی‌توان در مورد عدم تمرکز تیم حرفی زد. موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیم ملوان به خوبی از تک موقعیت خود استفاده و گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

مربی تیم سپاهان در خصوص برد و باخت‌های سینوسی تیم سپاهان و عدم برنامه‌ریزی برای دقایق پایانی بازی، تصریح کرد: این نبود برنامه‌ریزی نظر شماست و درست نیست، چیزی که ما از بازی دیدیم کنترل فرایند دیدار و تلاش برای گلزنی است بخصوص پس از گلی که زده شد. صرفاً تنها ضربه ایستگاهی ملوان منجر به یک بر یک شدن نتیجه شد و ما کل ۹۰ دقیقه کنترل بازی را در دست داشتیم.

آلمیدا در پاسخ به خبرنگار ایمنا، در خصوص تهدید یا فرصت بودن فاصله‌ای که بین دیدارهای تیم سپاهان به دلیل عدم حضور در جام حذفی می‌افتد، اظهار کرد: من اینجا هستند تا در مورد بازی سپاهان ملوان توضیح بدهم و در خصوص این موضوع نمی‌توانم نظری بدهم.

کد خبر 656838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.