تحول در مدیریت شهری از مسیر پاسخگویی به مطالبه‌ شهروندان محقق می‌شود

شهردار زرین‌شهر گفت: اجرای پروژه برق فشار ضعیف پروژه شهرک مشاغل کارگاهی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در بردارد، از این رو با لایحه شهرداری و موافقت شورای اسلامی زرین‌شهر یک قطعه پلاک از سه پلاک مدنظر توسط مدیریت شهری به مناقصه گذاشته شد تا با تأمین اعتبار مورد نیاز این پروژه اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی در جمع شهروندان زرین‌شهر، یکی از سیاست‌های شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری را خلق ظرفیت‌های مختلف و ارائه خدمات به صورت جهادی به شهروندان دانست و اظهار کرد: در مقام مدیریت شهری خود را ملزم به توجه مطالبات شهروندی می‌دانیم، چراکه معتقد هستیم تحول در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری از مسیر مطالبه‌گری شهروندان و پاسخگویی به مطالبه به حق آنها محقق می‌شود.

وی یکی از مطالبات به حق شهروندان زرین‌شهر را راه‌اندازی شهرک مشاغل کارگاهی دانست و افزود: انتقال اصناف مزاحم شهری به خارج از محدوده شهر یکی از خواسته‌های به حق شهروندان به‌شمار می‌رود و بر همین اساس احداث شهرک مشاغل کارگاهی در دستور کار شهرداری زرین‌شهر قرار گرفت و به رغم تأمین برق فشارقوی و فشار متوسط پروژه، به دلیل اجرا نشدن پروژه برق فشار ضعیف این شهرک، بخش قابل توجهی از اصنافی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین کرده بودند تمایلی به آغاز ساخت و ساز در این مجموعه را نداشتند.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته اجرای پروژه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی حدود ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در بردارد، از این رو با لایحه شهرداری و موافقت شورای اسلامی زرین‌شهر یک قطعه پلاک از سه پلاک مدنظر، توسط مدیریت شهری به مناقصه گذاشته شد تا با تأمین اعتبار موردنیاز این پروژه نیز با سرعت هرچه بیشتر اجرایی شود.

وی ادامه داد: بر مبنای تدابیر اندیشیده شده پس از فروش قطعه زمین اشاره شده، شهرداری به استناد بودجه ۱۴۰۲ در سی‌ام فروردین‌ماه اقدام به انتشار آگهی مناقصه عمومی برای خرید تجهیزات و مصالح شبکه فشار ضعیف این پروژه با اعتبار اولیه ۲۳ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال کرد.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از خرید تجهیزات موردنیاز پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی، در فاز نخست این پروژه برق‌رسانی به بلوک‌هایی که مالکان آنها بیش از دیگر بلوک‌ها اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند آغاز خواهد شد و این روند تا پایان پروژه برق‌رسانی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: سال گذشته شهرداری زرین‌شهر در پروژه شهرک مشاغل کارگاهی اقدام به زیرسازی، جدول‌گذاری و ترمیم ترانشه با اعتباری بالغ بر حدود ۳۰ میلیارد ریال کرد و امیدواریم با تحقق وعده‌ها در خصوص اجرای شبکه فشار ضعیف در این پروژه اصنافی که زمین خریداری کرده‌اند نیز با سرعت هرچه بیشتر اقدام به دریافت پروانه و آغاز ساخت و ساز کنند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: به طور قطع با تسریع در آغاز ساخت و ساز توسط اصنافی که در پروژه شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر اقدام به خرید زمین کرده‌اند و انتقال محل کسب خود به این مجموعه به یکی از مطالبات به حق شهروندان در خصوص خارج شدن مشاغل مزاحم شهری پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر 656812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.