اگر تماشاگران لیزر بیندازند بازی را متوقف می‌کنم + فیلم

داود رفعتی ناظر بازی سپاهان و ملوان بندرانزلی در تذکری جدی، اولتیماتوم داد درصورتی‌ که تماشاگران در ورزشگاه نقش‌جهان لیزر بیندازند بازی را متوقف می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پر از جمعیت نقش‌جهان اصفهان برابر یکدیگر به‌میدان رفته‌اند.

این دیدار تا دقیقه ۴۱ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود و حملات پرفشار و متعدد سپاهانی‌ها توسط شاگردان مازیار زارع به‌خوبی دفع شده‌اند و مقاومت میهمان شاگردان ژوزه مورایس را در گلزنی ناکام گذاشته است. اما نکته جالب‌توجه بازی به ناظر آن برمی‌گردد؛ داوود رفعتی که همیشه از وی به‌عنوان جدی‌ترین و سخت‌گیرترین ناظر بازی‌های لیگ برتر یاد می‌شود مدام در حال تذکر دادن است.

رفعتی به مسئولان ورزشگاه نقش‌جهان و تماشاگران سپاهان اولتیماتوم داد که چنانچه یک‌بار دیگر شاهد لیزراندازی آنان به صورت بازیکنان ملوان باشد بی‌معطلی بازی را متوقف خواهد کرد و از همین‌رو به‌طور مکرر درحال صحبت با مسئولان هیئت‌فوتبال اصفهان است تا از این اتفاق جلوگیری و موضوع را به عوامل امر منتقل کنند.

کد خبر 656802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.