پرواز هوانیروز ۱۷ _ سپاهان نوین ۲۰/ تغییر نتیجه بازی در نیمه دوم به دست طلایی‌پوشان

تیم هندبال پرواز هوانیروز و سپاهان نوین در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی سپاهان نوین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال پرواز هوانیروز و سپاهان نوین امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ در هفته هفدهم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۶ مقابل یکدیگر به میدان رفتند. طلایی پوشان برای حضور در پلی‌آف و بازیکنان پرواز برای ماندن در لیگ برتر جنگیدند که در نهایت بازی با پیروزی سپاهان نوین به پایان رسید.

در نیمه اول دو تیم پایاپای پیش آمدند، هیچکدام از دوتیم اجازه ندادند اختلاف امتیاز زیاد شود. تیم پرواز هوانیروز به علت محرومیت سرمربی خود را روی نیمکت ندارند، این تیم سیستم پاور پلی را در دستور کار خود قرار داد تا اختلاف گل را زیاد کنند. بازیکنان پرواز در دفاع بهتر عمل کردند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۰ بر ۹ به سود پرواز تمام شود.

در نیمه دوم بازیکنان سپاهان نوین با تغییر تاکتیک به خود آمدند و بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه با گلزنی‌های متوالی پیش افتادند. بازیکنان پرواز تلاش کردند گل های‌خورده را جبران کنند، اما بازیکنان سپاهان نوین اجازه ندادند اختلاف گل کنتر از ۴ عدد شود و درنهایت این دیدار با نتیجه ۲۰ بر ۱۷ به نفع سپاهان نوین تمام شد.

کد خبر 656789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.