۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های آذربایجان غربی، کرمان و هرمزگان را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۲۲:۱۲ شب گذشته _یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۷ ریشتری، شوت در استان آذربایجان غربی را لرزاند، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله پنج کیلومتری شوت در استان آذربایجان غربی و ۱۵ کیلومتری مرگن‌لر در استان آذربایجان غربی رخ داده و عرض جغرافیایی آن ۳۹.۲۳ درجه شمالی و طول جغرافیایی آن ۴۴.۸۲ درجه شرقی بوده است.

زلزله ۳.۴ در استان هرمزگان

ساعت ۰۱:۳۶ بامداد امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۳.۴ ریشتری بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۶ کیلومتری بندر خمیر در استان هرمزگان و ۳۴ کیلومتری لافت در استان هرمزگان رخ داده و عرض جغرافیایی آن ۲۶.۹۶ درجه شمالی و طول جغرافیایی آن ۵۵.۴۳ درجه شرقی بوده است.

زمین‌لرزه در کرمان

بامداد امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۳:۳۲ امروز زلزله ۲.۸ ریشتری لاله‌زار در استان کرمان را لرزاند، این زلزله در عمق ۲۷ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۸ کیلومتری لاله‌زار در استان کرمان و ۳۰ کیلومتری بزنجان در استان کرمان رخ داده و عرض جغرافیایی آن ۲۹.۵۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی آن ۵۶.۶۳ درجه شرقی بوده است.

کد خبر 656649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.