اعزام آتش‌نشانان خمین به ۴۴۱ ماموریت

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: آتش‌نشانان این سازمان سال گذشته به ۴۴۱ عملیات اطفای حریق و امدادونجات اعزام شدند.

سعید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته ۴۴۱ عملیات آتش‌نشانی در شهرستان خمین توسط نیروهای آتش‌نشانان شهرداری انجام شد که ۲۲۹ عملیات آن مربوط به مهار آتش بوده است.

وی افزود: کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان شامل ۲۹ مورد گرفتن حیوانات موذی، ۲۳ مورد نجات از آسانسور، ۴۵ مورد امداد در تصادفات، ۱۴ مورد بریدن انگشتر و سه مورد امداد چاه از اقدامات آتش‌نشانی خمین در سال گذشته بوده است.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین خاطرنشان کرد: ۵۸ مورد مانور و استقرار نیروها نیز جهت حفاظت و افزایش ایمنی مراسم ملی، مذهبی توسط این سازمان انجام شده است.

صفری ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین با ۱۶ نیرو، دو ایستگاه و چهار خودروی عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین تاکید کرد: آتش‌نشانی شهر موظف به خدمت‌رسانی در محدوده شهر است، اما این سازمان با توجه به کمبود نیرو روستاها را نیز پوشش می‌دهد و خود را به‌موقع به محل آتش‌سوزی و حادثه می‌رساند.

کد خبر 656611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.