آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / دست بالاتر گاندوها مقابل ایرالکو

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان امروز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) اراک از ساعت ۱۶:۰۰ رودرروی همدیگر قرار خواهند گرفت.

کوبل داوری

قضاوت این بازی میانه‌جدولی که از حساسیت آنچنانی برخوردار نیست برعهده محمدرضا تارخ خواهد بود. سعید زیبا به‌همراه علی رعیت کمک‌داوران اول و دوم هستند و حسین زمانی، وظیفه داور چهارمی را ایفا خواهد کرد، ضمن اینکه محمدرضا فلاح به‌عنوان ناظر داوری در کنار این کوبل خواهد بود.

بازی رفت دو تیم که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد را سعاد وفاپیشه سوت زد و در آن دیدار که با پیروزی یک بر صفر سبزپوشان اصفهانی مقابل ایرالکو همراه بود، امیرمحمد هوشمند با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان سیدمهدی رحمتی با یک یار کمتر بازی کنند و همان تصمیم حاشیه‌ساز شد.

آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / دست بالاتر گاندوها مقابل ایرالکو

در فصل جاری محمدرضا تارخ برای ذوب‌آهن در هفته هجدهم قضاوت کرد که مصاف شاگردان مهدی تارتار مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی نارنجی‌پوشان با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت و صحنه مشکوکی هم نداشت اما حتی قضاوت یک بازی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز به تارخ نرسیده است و امروز قضاوت خاصی پیش‌رو خواهد داشت.

تثبیت نیمه اول جدول هدف همسایه‌های دیوار به دیوار

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که هم‌اکنون با کسب شش پیروزی، ۱۲ تساوی، هشت شکست و ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و با شرایطی‌که دارد ممکن است این جایگاه را نیز از دست بدهد، چرا که هوادار نیز ۳۰ امتیازی است و پیکان ۲۷ امتیاز دارد و چنانچه ذوب‌آهن در شکست‌دادن آلومینیوم ناکام بماند یک یا دو پله در جدول رده‌بندی نزول خواهد داشت.

شاگردان مهدی تارتار در هفته‌های اخیر بسیار سینوس‌وار نتیجه گرفته‌اند و طی ۱۰ بازی اخیر خود به سه پیروزی، سه تساوی و چهار شکست رسیده است اما هنوز این فرصت را دارد تا شرایط تیمش را بهبود بخشد. گاندوها در شرایطی هفته گذشته به نفت مسجدسلیمان باختند که بسیار عجیب بود زیرا نفتی‌ها چندین‌ماه رنگ پیروزی را ندیده بودند و ذوب‌آهن نشان داد همچنان به تیم قابل اطمینانی تبدیل نشده است.

آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / دست بالاتر گاندوها مقابل ایرالکو

از طرفی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز ۳۴ امتیاز دارد و با توجه به هفت پیروزی، ۱۳ تساوی و شش شکستی که تاکنون داشته، روی پله هشتم جدول ایستاده است و اگر بتواند ذوب‌آهن را در خانه خودش شکست دهد و فولاد خوزستان نیز در مصاف با نفت مسجدسلیمان نتیجه نگیرد، جایگاه هفتم جدول را از آن خود خواهد کرد.

تیم سیدمهدی رحمتی یکی از گربه‌سیاه‌های لیگ برتر برای تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی به‌شمار می‌رود. البته ایرالکویی‌ها طی مدت چند هفته اخیر به‌طرز عجیبی رنگ برد را ندیده‌اند و از ۱۰ بازی هشت تساوی به‌ثبت رسانده و یک برد و یک باخت هم داشته است و به‌گونه‌ای نشان داده که برای نباختن حاضر است پیروز هم نشود؛ سیدمهدی رحمتی در تساوی‌گرفتن روی دست مهدی تارتار بلند شده است.

رکورد جالب ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از زمان صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا همین امروز نتوانسته است ذوب‌آهن را شکست دهد؛ آن‌هم درحالی‌که حتی پرسپولیس و استقلال و سپاهان را نیز مغلوب کرده است اما با وجود شرایط بد ذوب‌آهن، سه تساوی برابر سبزپوشان اصفهانی داشته و دو بار هم متحمل شکست شده است که یکی از آن‌ها باخت سنگین چهار بر صفر در بازی برگشت نیم‌فصل دوم لیگ قبل است.

البته آلومینیوم در ۱۰ بازی خانگی اخیر خود آمار خوبی به‌ثبت رسانده و چهار پیروزی، چهار تساوی و دو شکست داشته است. ایرالکویی‌ها در خانه به فولاد خوزستان و استقلال باختند و از سپاهان و گل‌گهر یک امتیاز ارزشمند گرفتند و سایر بازی‌هایی که پیروزی شده‌اند مقابل تیم‌های میانه و انتهای جدولی است و این شانس را دارند که ذوب‌آهن را شکست دهد. آلومینیوم با دو پیروزی، ۱۰ تساوی و یک شکست جزو بهترین تیم‌های خانگی لیگ است.

آلومینیوم اراک _ ذوب‌آهن اصفهان / دست بالاتر گاندوها مقابل ایرالکو

آن‌هم در شرایطی‌که در سوی دیگر، تیم فوتبال ذوب‌آهن یکی از بدترین تیم‌های لیگ در بازی‌های خارج از خانه است و طی ۱۰ بازی قبلی نه‌تنها پیروزی نداشته، بلکه به‌جز چهار تساوی در شش بازی باخته است. ذوبی‌ها به‌طرز عجیبی در خانه حریفان توانایی پیروزی ندارند و هفت تساوی و شش شکستی که داشته این را نشان می‌دهد.

کد خبر 656610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.