۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
بازسازی و ساماندهی پارک ساحلی درچه

شهردار درچه گفت: پارک ساحلی شهر با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بازسازی و ساماندهی شد.

محسن تجویدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توسعه فضاهای تفریحی و پارک‌های سطح شهر درچه اظهار کرد: پارک ساحلی این شهر جنب شهرداری وضعیت نامناسبی داشت که در حال حاضر با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بازسازی و ساماندهی شد و المان‌ها و وسایل تفریحی و ورزشی در این مجموعه نصب شد.

وی افزود: شهرداری در راستای زیباسازی مبلمان پارک اقدامات ارزشمندی انجام داده و در حال حاضر این مجموعه تفریحی به یک مکان کم‌نظیر در شهر تبدیل شده است.

شهردار درچه خاطرنشان کرد: پارک سلامت شهر درچه با ۴۰ هزار مترمربع مساحت در جوار زاینده‌رود در حال احداث است و در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

تجویدی تصریح کرد: با توجه به مساحت پارک، ایجاد مکان‌های ورزشی، پیاده‌روی و دوچرخه سواری در این مجموعه در نظر گرفته شده است و امید می‌رود تا سه ماه آینده اجرای زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهر ارتقا یابد.

وی افزود: مسیرها و زمین‌هایی در حاشیه پارک سلامت وجود دارد که از سوی شهرداری در حال آزادسازی است تا این پارک ساحلی به یک مجموعه کامل تبدیل شود.

شهردار درچه گفت: شهرداری برنامه‌هایی مفصلی در نظر گرفته است تا طرح پارک کوهستانی شهدای گمنام و پارک کوه سفید در سال جاری اجرا شود، برنامه‌های مفصل و جذابی برای این مجموعه خواهیم داشت تا فضایی فرهنگی و مذهبی در این پارک ساحلی فراهم شود.

به گزارش ایمنا، درچه در مجاورت محدوده قانونی جنوب غربی اصفهان و در ۱۲ کیلومتری مرکز این کلان‌شهر قرار دارد.

کد خبر 656568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.