پیروانی: تیم ما بهتر و مستحق پیروزی بود/ مسئولان برای ما هم تلاش کنند

سرپرست پرسپولیس گفت:پرسپولیس نیز با بحران مواجه است، مشکل بازیکن خارجی و مالی دارد.دوستانی که در تلاش هستند ما را هم در نظر بگیرند تا بده‌های این تیم نیز پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند و این جدال با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به اتمام رسید.

افشین پیروانی پس از پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص شهرآورد اظهار کرد: تبریک عرض می‌کنم به هواداران، کارفنی و بازیکنان که زحمت زیادی کشیدند.
تیم ما بهتر بازی‌کرد و مستحق کسب پیروزی بودیم، یک خسته نباشید هم به عوامل برگزاری مسابقه می‌گویم.
وی افزود: مشکلاتی که در خصوص مهدی عبدی پیش آمد برطرف شد و از هوادارانی که در ورزشگاه و خانه از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم امیدوارم بازی بعد شرایط طوری باشد که همه بتوانند بیایند.
سرپرست پرسپولیس با اشاره به ظرفیت تماشاگران عنوان کرد: در برخی شهرستان‌ها استادیوم‌ها پر از تماشاگر است اما نمی‌دانم‌چرا در تهران این اتفاق نمی‌افتد.خوشبختانه طبقه دوم هم دچار ریزش نشد و با کمی هماهنگی طرفداران می‌توانند به ورزشگاه بیایند.
وی ادامه داد: پرسپولیس هم با بحران مواجه است، مشکل بازیکن خارجی و مالی دارد. دوستانی که در تلاش هستند ما را هم در نظر بگیرند تا بدهی‌های این تیم نیز پرداخت شود.
پیروانی در تشریح سه دیدار پایانی لیگ اظهار کرد: تلاش خودمان را در بازی‌های آتی را به کار می‌گیریم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.
وی افزود: پیروزی در شهرآورد شادی دارد و این شادی را با هواداران تقسیم کردیم.
بلیت‌ها الکترونیکی شده و باید راهکاری پیدا شود چراکه همه جای ایران این مشکل وجود دارد.

کد خبر 656562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.