سازندگان «همآهنگ» از مخاطبان عذرخواهی کردند

سازندگان برنامه تلویزیونی «همآهنگ» به علت توقف پخش این برنامه از مخاطبان عذرخواهی و اعلام کردند به ‌زودی زمان جدید پخش برنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه «همآهنگ»، سازندگان این برنامه تلویزیونی برای پخش نشدن دو قسمت از این برنامه، بعد از پخش قسمت نخست ضمن عذرخواهی از مخاطبان، توضیحاتی ارائه کرده‌اند.

در توضیح سازندگان برنامه «همآهنگ» آمده است: «ضمن تبریک عید سعید فطر به همراهان عزیز، لازم به ذکر است پخش برنامه «همآهنگ» به دلایلی متوقف شده است، بر این اساس ضمن عذرخواهی از مخاطبان به علت پخش نشدن قسمت دوم و سوم برنامه و قدردانی از مخاطبانی که پیگیر پخش هستند و ما را دنبال می‌کنند، تیم «همآهنگ» در حال پیگیری است و به زودی زمان جدید پخش برنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

قسمت نخست برنامه تلویزیونی «همآهنگ» روایتی تازه از سرود و موسیقی سی‌ام فروردین پخش و بعد از آن متوقف شد.

پیش از این اعلام شده بود که «همآهنگ» روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه افق و روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

در «همآهنگ» امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده)، فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کارگردان)، عباس غزالی (بازیگر) و اشکان کمانگری (خواننده) به عنوان اعضای هیئت انتخاب حضور دارند.

این برنامه که در آن ۱۴ هزار کیلومتر سفر زمینی برای معرفی گروه‌های سرود در ۱۰ نقطه ایران تجربه شده، محصولی از مؤسسه مأوا، به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است.

کد خبر 656543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.