۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

بهترین جاذبه‌های گردشگری کره جنوبی شامل بازدید از روستای بوکچون هانوک، خیابان میونگ دونگ، برج N سئول و موزه ملی کره می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کره جنوبی، یکی از قطب‌های گردشگری جهان است که با فرهنگ غنی، بناهای تاریخی، غذاهای متنوع و مردمان دوست‌داشتنی، افراد زیادی را از کشورهای مختلف دنیا به سوی خود می‌کشاند. بازدیدکنندگان می‌توانند در این کشور آسیایی ازجاذبه‌های توریستی سنتی و مدرن دیدن کنند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای خود بسازند. پایتخت کره جنوبی با حدود تقریباً ۱۰ میلیون شهروند، چهارمین کلان‌شهر بزرگ جهان محسوب می‌شود. بازدید از سئول برای مسافرانی که اهل ماجراجویی، چیزهای جدید و عجیب هستند، خوشایند است. آن‌ها می‌توانند از موزه‌های متنوع، گالری‌های هنری، دهکده‌های سنتی، چشم‌اندازهای طبیعی و بازارهای پرجنب‌وجوش این شهر زیبا دیدن و در مورد فرهنگ و آداب‌و رسوم مردم محلی اطلاع پیدا کنند. در ادامه شما را با بهترین جاذبه‌های گردشگری پایتخت کره جنوبی آشنا می‌کنیم:

گردش در روستای بوکچون هانوک

روستای بوکچون هانوک، یک مکان تاریخی باورنکردنی در سئول است. این روستا در گذشته و در زمان فرمانروایی سلسله چوسون، مکانی برای اقامت مقامات عالی‌رتبه محسوب می‌شد. در واقع بوکچون هانوک، یک روستای کره‌ای با قدمت ۶۰۰ ساله، کوچه‌های پیچ در پیچ و خانه‌های سنتی است. گردشگران می‌توانند از معماری بناهای زیبای این دهکده عکس بگیرند، غذاهای محلی را امتحان و سبک زندگی تاریخی کره‌ای را مشاهده کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند یک تور پیاده‌روی رایگان داشته باشند و از مراکز فرهنگی و موزه‌ها دیدن کنند.

نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

خرید کردن در خیابان میونگ‌دونگ

خیابان میونگ‌دونگ یکی از مراکز گردشگری و مهم پایتخت کره جنوبی است که اقامتگاه‌ها، دفاتر صرافی، مراکز اطلاعات توریستی و فروشگاه‌های زیادی در آن یافت می‌شود. گردشگران می‌توانند در این خیابان هر آنچه را احتیاج دارند، خریداری کنند و از خوردن غذاهای سنتی کره‌ای در رستوران‌های متنوع آن لذت ببرند. در خیابان میونگ‌دونگ، انواع تبلیغات و چراغ‌های نئون خودنمایی می‌کند و مسافران می‌توانند در کنار برندهای کره‌ای و بین‌المللی به فروشگاه‌های گران‌قیمت سر بزنند و کالاهای باکیفیت مورد علاقه خود را خریداری کنند.

نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

قدم زدن در حاشیه رودخانه چئونگی‌چئون

گردشگرانی که به دنبال فعالیتی آرام‌تر در سئول هستند، می‌توانند از گشت‌وگذار در حاشیه رود چئونگی‌چئون و فضای تفریحی عمومی آن لذت ببرند. این پروژه عظیم نوسازی شهری دارای یک مسیر پیاده‌روی و مناطق سبز است که به دنبال جریان هفت مایلی رود چئونگی‌چئون (Cheonggyecheon)، مرکز شهر سئول را از شرق به غرب وصل می‌کند. این مکان قبل از تبدیل شدن به فضای عمومی مدرن، یک بزرگراه بود و ایجاد این جاذبه توریستی زیبا، نشان‌دهنده تعهد مدیران شهری سئول به حفظ محیط زیست بود. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در این فضای زیبا مانند مردم محلی استراحت کنند و علاوه بر پیاده‌روی از هنرهای شهری و موزه رودخانه چئونگی چئون دیدن کنند و خاطره‌ای بی‌نظیر برای خود رقم بزنند.

نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

بازدید از برج N سئول

مسافرانی که قصد دارند از چشم‌اندازهای بی‌نظیر سئول دیدن کنند، باید به تماشای برج N بروند. این برج با ارتفاع ۷۷۵ فوت بر فراز کلان‌شهر سئول و در بالای کوه نام (Nam Mountain) در جنوب شهر قدیمی قرار دارد. برج N سئول به گردشگران اجازه می‌دهد تا از محیط طبیعی اطراف لذت ببرند و از سرگرمی‌های گوناگون که در طبقات داخلی برج وجود دارد، دیدن کنند. بازدیدکنندگانی که می‌خواهند این برج باشکوه را از پایین نظاره کنند، می‌توانند در پارک نامسام استراحت کنند. آن‌ها می‌توانند برای دیدن مناظر شگفت‌انگیز در عرشه دیدبانی یا صرف غذا در رستوران گردان، با آسانسور به طبقات بالا بروند.

نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

بازدید از موزه ملی کره

علاقه‌مندان تاریخ و دوستداران فرهنگ، باید موزه ملی کره را به فهرست جاذبه‌های گردشگری خود اضافه کنند. بیش از چهار هزار اثر هنری در سه طبقه این موزه نگهداری می‌شود و نمایشگاه‌هایی نیز برای به تصویر کشیدن نقاشی‌های ظریف، خوشنویسی، مجسمه‌ها و صنایع دستی اختصاص داده شده است. همچنین معماری بسیار زیبای این بنا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نظر همه را به‌سوی خود جلب می‌کند. موزه ملی کره که تاریخ، هنر و تمدن غنی آن را به نمایش می‌گذارد، یکی از محبوب‌ترین و جاذبه‌های دیدنی کره جنوبی محسوب می‌شود و هر سال بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

از بازار گوانگ‌جانگ دیدن کنید

گوانگ‌جانگ (The Gwangjang Market)، یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین بازارهای سئول است. این بازار دارای بیش از پنج هزار مغازه است و روزانه حدود ۶۵ هزار گردشگر و افراد محلی را جذب خود می‌کند. افراد می‌توانند فهرست بی‌پایانی از کالاهای مورد نظر خود از سوغاتی و پوشاک گرفته تا میوه، ماهی و محصولات پخته شده را در بازار گوانگ‌جانگ خریداری کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند از خوردن غذاهای سنتی کره‌ای که در رستوران‌ها یا غرفه‌های این بازار یافت می‌شود، لذت ببرند و در مورد سبک زندگی سنتی کره‌ای اطلاعاتی کسب کنند.

نادیده‌های گردشگری کره جنوبی

کد خبر 656510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.