سنگ‌تمام هواداران پرسپولیس از یک‌سو و سکوت مطلق هواداران استقلال از سوی دیگر! +فیلم

تماشاگران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی با جان و دل از تیم‌شان حمایت کردند اما استقلالی‌ها در سکوت مطلق باعث شدند شاگردان ساپینتو با شکست‌خوردن در ساخت اتمسفر سنگین، نتیجه را هم واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران امروز یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دربی شماره صدم را با قضاوت پیام حیدری برگزار کردند که در نهایت پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر موفق شد نتیجه دربی حیثیتی را از آن خود کند.

اگر بخواهیم موشکافانه و غیرفنی این نتیجه را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد هواداران پرسپولیس بودند که تیم‌شان را به کورس اصلی قهرمانی لیگ بازگرداندند. هواداران سرخ‌پوشان پایتخت از ابتدای بازی تا لحظه گل و سپس سوت پایان به تشویق و حمایت از تیم‌شان پرداختند اما در طرف مقابل هواداران استقلال که پیش از بازی تمام انرژی‌شان را گذاشته بودند فقط نظاره‌گر عملکرد شاگردان ساپینتو بودند.

حتی پس از دریافت گل باز هم اثری از هواداران استقلال نبود و شعارهای‌شان دیگر به گوش نمی‌رسید؛ در ادامه می‌توانید لحظاتی از جو ورزشگاه آزادی را ببینید که در سیطره پرسپولیسی‌ها بود و آنان را برنده این جدال که حکم مرگ‌وزندگی را داشت کرد.

کد خبر 656509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.