ناهماهنگی عجیب مسئولان ورزشگاه آزادی/ناامنی طبقه دوم هم باعث تخلیه جایگاه نشد! +فیلم

در شرایطی هواداران سرخابی روی سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی نشسته‌اند که خطر ریزش احتمالی طبقه دوم تماشاگران را تهدید می‌کند اما باز هم این اجازه صادر شده و آن‌ها فقط از یک جایگاه به چند جایگاه آن‌طرف‌تر منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران امروز یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دربی شماره صدم را با قضاوت پیام حیدری برگزار کرده‌اند. پرسپولیسی‌ها با تک‌گل مهاجم تعویضی‌شان یعنی عیسی آل‌کثیر از استقلال پیش هستند و بازی به‌سود شاگردان یحیی گل‌محمدی در جریان است.

همان‌طور که قبل از بازی درب‌های طبقه دوم ورزشگاه به روی هواداران باز شد تماشاگران سرخابی‌های پایتخت دو سوم جایگاه‌ها را پر کردند اما ناامنی سکوهای طبقه دوم به‌طرز عجیبی از اذهان مسئولان ورزشگاه آزادی پاک شد و خطر ریزش احتمالی طبقه دوم هر لحظه تماشاگران را تهدید می‌کند.

با این‌وجود در نیمه‌دوم مسئولان ورزشگاه به ماموران دستور دادند که نه خالی‌کردن جایگاه‌های طبقه‌دوم بلکه تغییر جایگاه به‌انجام برسد و فقط تماشاگران پرسپولیس یک‌جایگاه آن‌طرف‌تر رفتند و به تعداد تماشاگران قرمزها نیز اضافه شد. ضمن اینکه عملاً هیچ اتفاقی رخ نداد.

کد خبر 656507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.