گلایه مس رفسنجان نسبت به ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه برای تماشای دربی کرمان

باشگاه مس رفسنجان در واکنش به ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه شهدای مس جهت تماشای دربی کرمان از مسئولان ذی‌ربط درخواست کرد از تصمیم‌شان صرف‌نظر کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و مس کرمان روز _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

این تقابل برای هر دو تیم خصوصاً مس کرمان از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که شاگردان فرزاد حسین‌خانی هم‌اکنون با ۲۱ امتیاز و اختلافی شش‌امتیازی نسبت به صنعت‌نفت آبادان بر روی رتبه چهاردهم ایستاده‌اند و برای آسودگی خیال و بقا در لیگ باید در بازی‌های باقی‌مانده‌شان نتیجه بگیرند و از سوی دیگر مس رفسنجان که ۴۰ امتیاز دارد و جایگاه ششم را با اختلاف پنج‌امتیازی نسبت به فولاد در اختیار دارد برای رسیدن به تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان در رده‌های پنجم و چهارم نیاز دارد تا همشهری هم‌نام خودش را در خانه ببرد و رتبه بهتری را در پایان فصل برای خود به‌دست بیاورد.

باوجود این حساسیت، شنیده می‌شود این مسابقه به‌دلیل مشکلات زیرساختی و معضلاتی که در بازی‌های اخیر کرمانی‌‎ها در ورزشگاه‌های این تیم‌ها ایجاد شده، قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود و فرصت تماشای یک دیدار احتمالاً جذاب و تماشایی را از هواداران مشتاق رفسنجانی و کرمانی که می‌خواهند تیم‌های محبوب‌شان را در این مسابقه همراهی کنند، فراهم نخواهد شد.

از همین‌رو باشگاه مس رفسنجان که میزبان این دیدار است با انتشار بیانیه‌ای گلایه‌اش نسبت به این تصمیم را مطرح کرد و نوشت:

در آستانه یکی از دیدارهای حساس استان کرمان در رفسنجان، شاهد تصمیم‌گیری نهادهای استانی برای جلوگیری از ورود تماشاگران به ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بوده‌ایم که شوک بزرگی به جامعه ورزشی، مردم و هواداران رفسنجانی وارد کرده است.

باشگاه مس رفسنجان بر خود می‌بالد که هواداران بااخلاق رفسنجانی از حامیان و همراهان تیم فوتبال بوده‌اند و بخش عمده‌ای از موفقیت‌های کسب شده مرهون حضور یک‌پارچه آنان در ورزشگاه‌ها بوده است.

از مسئولان تقاضا داریم ضمن توجه به خواسته باشگاه مس رفسنجان که در راستای دغدغه جدی هواداران و مردم عزیز رفسنجان است، از تصمیم خود مبنی بر منع حضور تماشاگران صرف‌نظر کرده و برای ورود آنها چاره‌اندیشی کنند. "

کد خبر 656500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.