ساعت ۱۴ خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی بسته می‌شود!

تا کمتر از یک‌ ساعت دیگر محدودیت تردد و توقف در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد تا هرج‌ومرجی بابت حضور تماشاگران سرخابی به‌وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران امروز یک‌شنبه _سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و دربی شماره صدم را با قضاوت پیام حیدری برگزار خواهند کرد.

این دیدار قرار است طبق تصویب نهایی میان شورای تأمین و سازمان لیگ با حضور ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شود؛ البته که باشگاه پرسپولیس به‌عنوان متولی فروش الکترونیکی بلیت‌های این بازی به‌علت اینکه روی کاغذ میزبان است همچنان تلاش می‌کند ظرفیت تماشاگران را افزایش دهد و موافقت این مسئله را از سازمان‌لیگ و شورای‌تامین بگیرد.

ضمناً رسانه رسمی سازمان‌لیگ روز گذشته تاکید کرد تمام بلیت‌های اختصاص‌یافته به مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال به فروش رفته و تماشاگرانی که موفق به خرید بلیت این مسابقه نشده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نخواهد شد و افرادی که موفق به خرید بلیت نشده‌اند مسابقه را از طریق پخش زنده تلویزیونی مشاهده کنند.

با توجه به این شرایط و محدودیت‌هایی که به‌وجود آمده است، شنیده‌ها حکایت از این دارد که قرار است از ساعت ۱۴ یعنی کمتر از ۴۰ دقیقه دیگر، محدودیت تردد و توقف در اطراف رینگ اصلی استادیوم آزادی اجرا شود و پلیس راهور اجازه تردد به خودروها را در اطراف ورزشگاه نخواهد داد.

کد خبر 656498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.