درخشش دوباره مهدی طارمی در پیراهن پورتو +فیلم

تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی برابر پاسوس ده‌فریرا به پیروزی رسید تا بیش از پیش به صدرنشین لیگ پرتغال یعنی بنفیکا نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _شنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ تیم‌های فوتبال پاسوس ده‌فریرا و پورتو در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال از ساعت ۲۳ در ورزشگاه کاپیتال دو موول مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و این یاران مهدی طارمی در پورتو بودند که بازی را با نتیجه دو بر صفر به‌سود خود به پایان رساندند.

تنها اتفاق ویژه و قابل‌اشاره نیمه‌اول پنالتی‌ای بود که دقیقه ۳۵ پس از ارتکاب خطای مدافعان پاسوس ده‌فریرا درون محوطه‌جریمه خودی بر روی په‌په مدافع پیش‌تاخته پورتویی‌ها مرتکب شدند و داور نقطه‌پنالتی را به‌سود پورتو نشان داد اما پس از بازبینی صحنه به‌وسیله کمک‌داوران ویدیوئی، پنالتی برگردانده شد.

ضمن اینکه در وقت‌های تلف‌شده نیمه‌اول نیز پاسوس ده‌فریرا ۱۰ نفره شد و سرجیو کونسیسائو از این فرصت تمام بهره موردنیاز را به‌سود تیمش برد؛ سرانجام آندره فرانکو بازیکن تعویضی پورتویی‌ها که جانشین ویلسون مانافا شده بود از مدافعان حریف پنالتی گرفت و این‌بار ضربه تائید شد تا مهدی طارمی با همان خونسردی همیشگی پشت توپ بایستد و با شوت خلاف جهت گلر پاسوس را فریب داد تا پورتو یک بر صفر پیش بیفتد.

مهدی طارمی ستاره جنوبی پورتو که برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر پرتغال گلزنی کرد و ۱۵ گله شد خوشحالی‌اش را با استفان اوستاکیو هم‌تیمی خود تقسیم و گلش را به وی تقدیم کرد. اوستاکیو هفته گذشته در جریان تقابل پورتو با سانتاکلارا مادر خود را از دست داد و در بازی این هفته به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد؛ این بازیکن در اقدامی تامل‌برانگیز نام مادر خود (اسمرالدا) را که تازه درگذشته است به‌جای نام خود در پشت پیراهنش هک کرده بود.

در نهایت پورتو موفق شد توسط تونی مارتینز به گل دوم هم دست پیدا کند و به سه‌امتیاز مهم خارج‌ازخانه رسید؛ شاگردان سرجیو کونسیسائو که حالا با نتایج فوق‌العاده‌شان فقط یک‌امتیاز با بنفیکای صدرنشین فاصله دارند می‌خواهند قهرمانی‌شان در لیگ برتر پرتغال را تکرار کنند. البته پورتو در شرایطی ۷۰ امتیازی‌ست که بنفیکا یک‌بازی کمتر دارد و ممکن است اختلاف میان این دو تیم به چهار امتیاز برسد.

شماره ۹ ایرانی پورتویی‌ها که امید اصلی سرجیو کونسیسائو برای دبل قهرمانی در لیگ است نیز در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی ناظران لیگ پرتغال انتخاب شد و اکنون نیز فقط دو گل نیاز دارد تا به گونسالو راموس و ژوآئو ماریو که هردو در بنفیکا توپ می‌زنند و در صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال هستند برسد.

کد خبر 656458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.