ساپینتو: احتمال تساوی دربی؟ بازی می‌کنیم که ببریم/ تیم پیروز فقط به قهرمانی نزدیک می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: درخصوص اینکه می‌گوئید بازی‌های حساس اکثرا با تساوی خاتمه یافته باید تاکید کنم ما فقط بازی می‌کنیم که ببریم. برنده به قهرمانی نزدیک می‌شود، اما چیزی قطعی نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از تقابل مهم استقلال با پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: دربی همیشه یک بازی ویژه و بزرگ برای هر دو تیم و هواداران است؛ منتهی این‌بار یک ویژگی خاص داریم و فکر کنم دربی شماره صد باشد. دربی فردا به‌دلیل اینکه هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند، ویژه است. مساوی برای هیچ‌کدام جذاب نیست و تمام هدف ما این است که فردا برنده باشیم.

وی درخصوص ناکامی استقلال در برتری مقابل پرسپولیس طی شش‌سال گذشته و امیدواری‌اش برای پایان این طلسم افزود: البته این هدف ما خواهد بود و امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم. برنده به قهرمانی خیلی نزدیک‌تر می‌شود، اما فقط نزدیک‌تر می‌شود و چیزی قطعی نیست. سپاهان بالای جدول و هم‌امتیاز با ماست. بازی‌های سختی در پیش داریم که اولین قدم آن دیدار فرداست و می‌جنگیم که قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فکر کنم پرسپولیسی‌ها باید نگران تمام بازیکنانم باشند، همان‌طور که ما نیز باید مراقب بازیکنان خوب پرسپولیس باشیم. ما هم تیم خوبی داشته و در شرایط خوبی قرار داریم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. بازیکنانم بسیار متمرکز هستند و نتیجه بازی هفته گذشته برابر هوادار را فراموش کردیم. در نخستین تمرین بعد از بازی با هوادار روی دربی و بازی با پرسپولیس تمرکز کردیم. دقیقاً می‌دانیم چه چیزی می‌خواهیم و روی چه موضوعاتی تمرکز کرده‌ایم.

ریکاردو ساپینتو در رابطه با اتفاقات داوری و حواشی احتمالی درخصوص آن خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم پیام حیدری داور باتجربه‌ای است و خیلی جدی و با صلاحیت قضاوت کرده است. امیدوارم حیدری و تیمش قضاوت خوب و بدون هیچ اشتباهی برای ما و حریف داشته باشند.

وی درباره تغییر احتمالی تاکتیک استقلال برای دربی گفت: بستگی به استراتژی و روشی است که می‌خواهیم بازی کنیم، اما روی ضربات ایستگاهی کار کرده‌ایم. در بازی رفت متأسفانه شایستگی و استحقاق کسب مساوی را نداشتند، اما این اتفاق افتاد. برخی مواقع روی ضربات ایستگاهی این شرایط اتفاق می‌افتد. ما همیشه جدی کار می‌کنیم و امیدوارم فردا نتوانند روی ضربات ایستگاهی کاری کنند.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در پاسخ به این پرسش که از آنجا که اکثر بازی‌های حساس شهرآورد با تساوی خاتمه یافته نظرش چیست خاطرنشان کرد: ما بازی می‌کنیم که ببریم، به حریفان احترام می‌گذاریم اما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم حتی اگر رئال مادرید باشد. من درباره شایعات (جدایی از استقلال در صورت قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر) صحبت نخواهم کرد و فقط روی دربی تمرکز می‌کنم.

ریکاردو ساپینتو درخصوص حضور تنها ۱۵ هزار در دربی شماره صدم گفت: این اتفاق و حسرت بد برای هواداران است. شرایط همین‌طور است و اگر تصمیمی گرفته‌اند ما نمی‌توانیم چیزی بگوییم؛ مانند تغییر ساعت بازی که از ۱۷:۳۰ به ۱۶ تغییر کرد و هوا در آن زمان گرم‌تر است.

کد خبر 656402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.