۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
اسکوتر Segway Kickscooter GT2P عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت Segway اسکوتر جدید خود را وارد بازار اروپا کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اسکوتر Segway Kickscooter GT2P که اخیراً وارد بازار اروپا شده است، نسخه ارتقایافته اسکوتر Kickscooter GT2 است که در ماه مارس سال گذشته عرضه شد. اسکوتر جدید یادشده می‌تواند حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت را ارائه دهد و در کمتر از چهار ثانیه از صفر به ۴۸ کیلومتر در ساعت برسد، برد این محصول نیز ۹۰ کیلومتر است.

اسکوتر Segway Kickscooter GT2P به یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت شش کیلووات مجهز شده است و دارای حالت‌های Park، Eco و Walk است. این محصول از یک نمایشگر OLED یکپارچه بهره می‌برد که کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند سرعت و میزان باتری اسکوتر خود را از طریق آن مشاهده کنند.

انرژی مورد نیاز اسکوتر Segway Kickscooter GT2P با استفاده از یک باتری ۱۵۱۲ وات ساعتی تامین می‌شود. این محصول به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند در شیب ۳۰ درصد حرکت کند. همچنین، به لاستیک‌های پنوماتیک ۱۱ اینچی بدون تیوب مجهز شده است. ترمزهای دیسکی جلو و عقب قدرت لازم برای توقف این محصول را فراهم می‌کند. وزن اسکوتر Segway Kickscooter GT2P 52.6 کیلوگرم و قادر است تا ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

اسکوتر Segway Kickscooter GT2P در حال حاضر در فرانسه، اسپانیا و هلند با قیمت ۳۲۸۹ دلار در دسترس است. ممکن است این محصول متعاقباً وارد بازارهای دیگر در اروپا و قسمت‌های دیگر شود.

کد خبر 656384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.