اجرای برنامه زنده تلویزیونی «زنده‌باد اصفهان»

معاون فرهنگی شهردار اصفهان از اجرای برنامه زنده تلویزیونی «زنده‌باد اصفهان» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با حضور هنرمندان، فرهیختگان و ورزشکاران اصفهانی شاخص در عرصه ملی و بین‌المللی خبر داد.

مجتبی شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای حس تعلق شهری در بین شهروندان یکی از سیاست‌های اصلی هفته فرهنگی در سال جاری است و در این هفته سعی شده است برنامه‌ها و رویدادهایی برگزار شود که این مؤلفه اجتماعی مهم در بین شهروندان ارتقا پیدا کند.

وی افزود: یکی از ابزارهای مهم تأثیرگذار در این مؤلفه رسانه است و با توجه به ظرفیتی که رسانه‌های دیداری و تصویری داری در حوزه جریان سازی و تبیین موضوع برای مخاطبان خود دارد نیاز است که از این ظرفیت در راستای اجرای سیاست‌گذاری‌های اجتماعی و فرهنگی استفاده شود ازاین‌رو در معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان تصمیم گرفته شد در این هفته یک برنامه تلویزیونی با موضوع اصفهان و معرفی نخبگان و ظرفیت‌های آن تدارک دیده‌شده است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه «زنده‌باد اصفهان» به‌عنوان شعار اصلی هفته فرهنگی اصفهان انتخاب شد، همین شعار برای عنوان این برنامه تلویزیونی انتخاب شد. برنامه تلویزیونی زنده‌باد اصفهان از امشب_ شنبه دوم اردیبهشت‌ماه_ بر روی آنتن شبکه اصفهان می‌رود و هر شب تا هشتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه پخش می‌شود.

اجرای برنامه زنده تلویزیونی «زنده‌باد اصفهان»

وی ادامه داد: اجرای این برنامه را محمدرضا حسینیان و حمید مرادی بر عهده‌دارند و به‌غیراز مهمانان برنامه، آیتم‌هایی ازجمله معرفی گردشگری، معرفی شهرهای خواهرخوانده اصفهان، معرفی هفت شخصیت اصلی امسال هفته فرهنگی، اطلاع‌رسانی سایر برنامه‌ها تدارک دیده‌شده است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه مهمان امشب برنامه زنده‌باد اصفهان محمدرضا اصفهانی است، گفت: میهمانان این برنامه، اصفهانی‌های مطرح در عرصه ملی بین‌المللی هستند که توانستند در عرصه فرهنگ و هنر موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که قسمت‌های جذاب این برنامه روز بعد به‌صورت کلیپ‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایتا و تلگرام، آپارات، واتساپ، اینستاگرام به نشانی @ isfahanfarhang منتشر شود.

کد خبر 656303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.