زرین‌شهر آماده برگزاری نماز عید سعید فطر/افزایش نشاط شهروندی در ویژه برنامه پاتوق فرهنگی

شهردار زرین‌شهر گفت: شهرداری زرین‌شهر هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر با همکاری دیگر متولیان فرهنگی شهرستان لنجان ویژه برنامه پاتوق فرهنگی را به مرحله اجرا رساند تا اعضا خانواده با حضور در پارک ساحلی این شهر لحظات شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با تبریک فرا رسیدن عید فطر اظهار کرد: عید فطر پاداش یک ماه بندگی و پالایش درون و زمان بازگشت به فطرت الهی بوده که علاوه بر فلسفه معنوی وحدت و همدلی در برابر خداوند پیام‌های بزرگ و ارزنده‌ای را همچون بخشش، گذشت، تواضع، دعا، راز و نیاز و در نهایت نشاندن لبخند بر لب نیازمندان جامعه با پرداخت زکات فطریه به‌همراه دارد.

وی افزود: شهرداری زرین‌شهر همچون سال‌های گذشته در تلاش بوده با همکاری نهادهای ذی‌ربط برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر و رفاه حال نمازگزاران تمهیدات لازم را اتخاذ و به مرحله اجرا برساند.

شهردار زرین‌شهر تصریح کرد: اکران طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی با محوریت عید سعید فطر، محیط آرایی مصلی بزرگ حضرت ولی عصر (عج)، شستشوی معابر، نظافت معابر، پاکسازی مسیرها با تأمین نیروهای کارگری و ماشین آلات مورد نیاز در قبل، حین و پس از مراسم از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری زرین‌شهر در این روز به‌شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه افزایش نشاط و شادمانی در بین شهروندان از مباحثی است، که در ایام عید سعید فطر به دنبال تحقق آن هستیم، گفت: اسلامی شدن سبک زندگی در بخش‌های مختلف فردی و اجتماعی یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید و فرا رسیدن عید فطر زمان مناسبی برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است بر همین اساس شهرداری زرین‌شهر با همکاری دیگر متولیان فرهنگی شهرستان لنجان ویژه برنامه پاتوق فرهنگی را به مناسبت این عید سعید در پارک ساحلی به مرحله اجرا رساند.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه پاتوق فرهنگی بازی‌ها و برنامه‌های شاد و متنوعی به مرحله اجرا خواهد رسید تا اعضا خانواده با حضور در پارک ساحلی زرین‌شهر لحظات شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

کد خبر 656269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.