اقدامات شهرداری تهران برای برپایی نماز عید فطر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاک‌سازی مصلی، یک هزار و ۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودرو جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی (ره) مستقر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، رضا شرفی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: برای حفظ پاکیزگی مصلای امام خمینی (ره) و خیابان‌های اطراف این مجموعه، یک هزار و ۱۰۰ نیروی انسانی به مناسبت عید سعید فطر به منظور پاک‌سازی پسماند خشک و خدمات شهری در محل مستقر خواهند شد.

وی افزود: همچنین به ترتیب ۱۴۰ و ۶۰ دستگاه خودرو جمع‌آوری زباله و خاک در محل قبل از ساعت چهار بامداد در سه نقطه مستقر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری زباله‌های احتمالی یک تن کیسه زباله میان نیروهای انسانی توزیع شده است قابل ذکر است با توجه به اینکه یک سری نقاط فاقد پوشش موکت است و شهروندان از روزنامه و زیراندازهای شخصی استفاده می‌کنند، خواهشمندیم که روزنامه‌های باطله را در محیط رها نکنند و در کیسه‌های زباله و یا نقاط مربوطه قرار بدهند.

وی با بیان اینکه سازمان مدیرت پسماند ۵۵ موکب و چایخانه در داخل مصلا و اطراف ایستگاه‌های مترو شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) برپا کرده است، گفت: نیروهای انسانی سازمان پسماند در این سه نقطه در حین برگزاری مراسم به جمع‌آوری زباله‌های حاصل از موکب‌ها مشغول هستند.

شرفی افزود: به منظور حفظ پاکیزگی محیط زیست و کمک به نیروهای انسانی از شهروندان خواهشمندیم که زباله‌های یک‌بار مصرف خود را در نقاط پیش‌بینی شده قرار بدهند.

کد خبر 656261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.