آماده‌سازی ملی‌پوشان نوجوان والیبالیست برای مسابقات جهانی/ کاپیتان اسبق تیم ملی هم اینجاست

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در شرایطی اردوی آماده‌سازی‌اش را برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی پیگیری می‌کند که عادل غلامی کاپیتان اسبق تیم ملی به‌عنوان مربی به کادرفنی این تیم اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به مقام دوم دست یافت و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۳ را کسب کرد سومین اردوی آماده‌سازی‌اش را تا روز یک‌شنبه سوم اردیبهشت‌ماه در سالن پیکان تهران پیگیری می‌کند و سپس این تیم روز دوشنبه چهارم اردیبهشت تهران را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد تا تمرینات خود را به مدت یک ماه در این شهر پیگیری کند.

بر اساس اعلام امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان، عادل غلامی ستاره پیشین والیبال ایران با نظر محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان از روز پنج‌شنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه به کادر فنی این تیم پیوست تا نوجوانان والیبال ایران را در رقابت‌های قهرمانی جهان همراهی کند.

آماده‌سازی ملی‌پوشان نوجوان والیبالیست برای مسابقات جهانی/ کاپیتان اسبق تیم ملی هم اینجاست

شماره ۹ سابق تیم ملی والیبال ایران در سال‌های متوالی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و از ابتدای ورود ایران به عرصه مسابقات جهانی و لیگ جهانی از سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در این تیم حضور داشت و با مربیان بزرگی چون خولیو ولاسمو، رائول لوزانو، اسلوبودان کواچ و ایگور کولاکوویچ به عنوان بازیکن کار کرد و در تحقق رؤیای ۵۲ ساله والیبال ایران و صعود ایران به رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ سهم بسزایی داشت.

سیدمرتضی طباطبایی، سیدمتین حسینی، آرین محمودی‌نژاد، مرتضی نریمانی، عرشیا سعادتی، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امیرعلی دولتی، پویا آریاخواه، نیما عزیزمحمدلو، محمدمانی علیخانی، سیدحسین زمانی، بنیامین علایی، ماهان برزکار، عمران گوگ جیلی، شایان مهرابی، پویا عرب، ابوالفضل مهدیان و محمدرضا آل جلیل بازیکنان دعوتی به این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان هستند.

امیر خوش‌خبر به عنوان سرپرست، محمد وکیلی (سرمربی)، عادل غلامی، حسام‌الدین نائیجی و امان نظر زادقلی دوجی (مربیان)، مهدی خباز (بدنساز)، محمد مهدی آذرمهری (فیزوتراپ) و محمد معین وکیلی (آنالیزور) کادر فنی تیم ملی نوجوانان در این اردوی آماده‌سازی هستند.

کد خبر 656223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.