اصفهان، عید سعید فطر را به خواهرخوانده‌هایش تبریک می‌گوید

رئیس اداره تبلیغات شهرداری اصفهان گفت: در آستانه‌ عید سعید فطر، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در ایده‌ای جدید و خلاق، مجموعه تبلیغاتی را در شهر اصفهان اکران می‌کند.

حسن کوشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آستانه عید سعید فطر، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در ایده‌ای جدید و خلاق، مجموعه تبلیغاتی را در شهر اصفهان اکران می‌کند که تصاویری ترکیبی از مساجد بزرگ و تاریخی این شهر و مساجد برخی از شهرهای خواهرخوانده اصفهان را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: در این تبلیغات با هدف همدلی و اتحاد میان تمام شهرها و کشورهای اسلامی از شعار «عید فطر، فصل شادمانی جهان اسلام» استفاده شده و تبریک این عید سعید بندگی، به زبان‌های مختلف روی طرح‌ها نقش بسته است.

اصفهان، عید سعید فطر را به خواهرخوانده‌هایش تبریک می‌گوید

رئیس اداره تبلیغات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسجد امام (ره)، مسجد شیخ لطف‌الله، مسجد جامع، مسجد حکیم و مسجد سید اصفهان در یک سوی این تصاویر و مسجد محمدامین لبنان، مسجد پوترا مالزی، مسجد لاهور پاکستان، مسجد طوبی سنگال و مسجد طلاکاری ازبکستان در سوی دیگر طرح‌ها به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: این تبلیغات، علاوه بر اکران شهری، به عنوان پیام تبریک برای شهرهای خواهر خوانده اصفهان در کشورهای پاکستان، سنگال، لبنان، مالزی و ازبکستان نیز ارسال خواهد شد.

اصفهان، عید سعید فطر را به خواهرخوانده‌هایش تبریک می‌گوید

کد خبر 656187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.