آمادگی باغ گل‌های اصفهان برای استقبال از گردشگران در تعطیلات عید فطر

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مجموعه برای استقبال از شهروندان و گردشگران در ایام تعطیلات عید سعید فطر آمادگی لازم را دارد.

حسین وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: عید فطر تجلی یک ماه عبودیت و بندگی پروردگار متعال و تجلی‌گاه روز پاداش برای روزه‌داران و روز حسرت برای محرومان از فرمان الهی است.

وی با اشاره به آمادگی باغ گل‌های اصفهان برای استقبال از گردشگران در تعطیلات عید فطر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مجموعه برای استقبال از شهروندان و گردشگران در ایام تعطیلات عید سعید فطر آمادگی لازم را دارد.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان افزود: در این مجموعه علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دلنشین با گونه‌های مختلف گل‌های فصل و دائم، طراحی‌های گوناگون و مجموعه‌هایی همچون گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس و انواع باغ‌های ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، صخره‌ای و رز دارویی، این باغ را جزو بی‌نظیرترین باغ‌های دنیا قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این مجموعه بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف کاشته شده است، تصریح کرد: این مجموعه دارای تمام امکانات رفاهی شامل رستوران و دمنوش‌خانه با مجوز امکان نیروی انتظامی و اتحادیه برای فعالیت در ماه مبارک رمضان، همچنین نمازخانه سرویس بهداشتی و پارکینگ آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

کد خبر 656057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.