پیوست‌های فرهنگی در کنار رویدادهای ورزشی اولویت دارد

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: در کنار برگزاری رویدادهای ورزشی، موضوع پیوست‌های فرهنگی ورزش نیز مدنظر قرار دارد تا بتوانیم از نظر فرهنگی تأثیرگذاری بیشتری بر جامعه هدف (ورزشکاران) داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، وحید رجبی با اشاره به برگزاری رویداد ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان حرکت ارزشمندی بود که قابل تقدیر است؛ این دوره از مسابقات طی یک ماه در ۲۸ رشته ورزشی برگزار شد که شور و حرارت خاصی به ورزش شهر در شب‌های ماه مبارک رمضان بخشید.

وی افزود: علاوه بر این، رویداد گود و ماه در ماه مبارک رمضان در زورخانه‌های شهر برگزار شد که سبب نشر مناقب اهل بیت (ع) در جمع ورزشکاران می‌شد و معنویت مضاعفی برای ورزشکاران رشته پهلوانی ایجاد می‌کرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: مأموریت ما در حوزه ورزش، توسعه و اعتلای فرهنگ است، بر این اساس در کنار برگزاری رویدادهای ورزشی موضوع پیوست‌های فرهنگی ورزش نیز مدنظر ما قرار دارد تا بتوانیم از نظر فرهنگی تأثیرگذاری بیشتری بر جامعه هدف (ورزشکاران) داشته باشیم.

وی تاکید کرد: بنابراین در رویدادهایی ورزشی همچون جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان، می‌توان با تعیین پیوست‌های فرهنگی این مأموریت را انجام داد.

رجبی خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید بدانند که تنها ورزش کافی نیست، بلکه هدف از ورزش، سلامت روح و جسم است و اگر این موضوع نهادینه شد، ورزشکاران در کنار قهرمانی و برای رسیدن به هدف خود اخلاق ورزشی را نیز رعایت می‌کنند.

کد خبر 656040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.