استقرار آتش‌نشان در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی هم‌زمان با برگزاری نماز عید سعید فطر

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد از تمهیدات ویژه این سازمان همانند سال‌های گذشته و هم‌زمان با برگزاری نماز عید سعید فطر در شهر مشهد و خیابان‌های منتهی حرم امام رضا (ع) خبر داد.

مجید فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علاوه‌بر آماده‌ باش صددرصدی تمام ایستگاه‌های عملیاتی در این روز، خودروهای سبک اطفای حریق و امداد و نجات و موتورسیکلت‌های عملیاتی آتش‌نشانی مشهد به همراه تعدادی آتش‌نشان و نجاتگر در چهار لایه ایمنی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی و بست‌های ورودی به حرم امام رضا (ع) در پنج مسیر شامل خیابان‌های نواب صفوی، امام رضا (ع)،آیت الله شیرازی، طبرسی و خسروی نو و چهارراه شهدا مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تأمین ایمنی نمازگزاران و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در سطح شهر مشهد اندیشیده شده و از زائران و مجاوران تقاضا داریم همکاری لازم را با نیروهای آتش‌نشانی و امدادی داشته باشند و در صورت مشاهده خودروهای آتش‌نشانی که در حال اعزام به مأموریت هستند، راه را برای حرکت آنها باز کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد گفت: در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش‌سوزی، با حفظ خونسردی مراتب را سریع به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و یا به اکیپ‌های استقراری آتش‌نشانان اطلاع دهند.

کد خبر 656034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.