موتور اللهیار در واپسین روزهای چمپیون‌شیپ روشن شد + فیلم

اللهیار صیادمنش برای سومین هفته متوالی روی گل‌های هال‌سیتی به‌طور مستقیم تاثیر گذاشت اما نتوانست مانع شکست سنگین تیمش شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال هال‌سیتی شب گذشته _چهارشنبه سی‌ام فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ریورساید و در چارچوب هفته چهل‌وسوم رقابت‌های لیگ چمپیون‌شیپ فوتبال انگلیس به‌مصاف میدلزبورو رفت و با تحمل شکست سه بر یک خانه حریف را ترک کرد.

گل نخست این دیدار را اللهیار صیادمنش خیلی‌زود در دقیقه نهم برای هال‌سیتی به‌ثمر رساند و تیمش را در این بازی پیش انداخت اما با وجود اینکه هال‌سیتی با پیروزی به رختکن رفت به یک‌باره در نیمه‌دوم ورق برگشت و در عرض تنها هفت دقیقه، میدلزبورو سه گل وارد دروازه هال‌سیتی کرد و این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند.

اللهیار صیادمنش در شرایطی تنها گل هال‌سیتی را مقابل میدلزبورو زد که پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت شدید و طولانی‌مدت روزهای خوبی را در هال‌سیتی تجربه می‌کند؛ اللهیار در بازی هفته قبل هال‌سیتی پس از یک‌سال در چمپیون‌شیپ برای هال‌سیتی گلزنی کرد و هفته گذشته نیز دومین پاس گلش را به‌ثبت رساند تا نشان دهد می‌تواند مهره تأثیرگذاری برای هال‌سیتی در فصل آینده باشد.

ستاره جوان ایرانی اگر بدشانسی نمی‌آورد شاید امروز در جایگاه بالاتری قرار می‌گرفت و علاوه‌بر اینکه می‌توانست به جام‌جهانی برود، با عملکرد درخشانی که در هال‌سیتی به ثبت می‌رساند، می‌توانست نظر باشگاه‌های بزرگ‌تر اروپایی را به خود جلب کند و فصل آینده را در تیم بهتری توپ بزند اما هنوز هم دیر نیست و اگر اللهیار این فرم فوق‌العاده را حفظ کند، به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

تیم فوتبال هال‌سیتی اوایل فصل به هیچ عنوان جایگاه خوبی در جدول چمپیون‌شیپ نداشت و در معرض سقوط دوباره به لیگ دسته‌اول انگلیس قرار داشت اما با گذشت زمان موفق شد، چندپله‌ای در جدول رده‌بندی صعود کند و حداقل خیال خود را از بابت بقا در چمپیون‌شیپ راحت کند. یاران اللهیار هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز روی پله شانزدهم ایستاده‌اند و از حالا برای فصل آینده آماده می‌شوند.

کد خبر 656004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.