شفافیت برای اجرای عدالت ضروری است

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان گفت: سیستم پرداخت اضافه‌کاری، تشویق‌ها و اجرای سیستم جامع رفاهی به‌منظور اجرای عدالت در برخورداری کارکنان از تمام امکانات نیازمند شفافیت در اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی کرباسیان امروز _پنجشنبه سی‌ویکم فروردین‌ماه_ در جلسه کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان که با حضور اعضای کمیسیون، شهردار، معاونان و برخی مدیران ستادی برگزار شد، ضمن تاکید بر شفاف‌سازی در حوزه‌های مختلف شهرداری اظهار کرد: سیستم پرداخت اضافه‌کاری، تشویق‌ها و اجرای سیستم جامع رفاهی به‌منظور اجرای عدالت در برخورداری کارکنان از تمام امکانات، نیازمند شفافیت در اجرای آن‌ها است.

وی افزود: بازنگری در ساختار تعاونی مصرف کارکنان و هیئت‌مدیره آن، تشکیل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری همدان و توجه ویژه به معیشت و رفاه کارکنان در اولویت است که باید در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شود.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه لیست کامل پست‌های کاری مورد نیاز در شهرداری باید تکمیل و تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: برگزاری آزمون به منظور جذب نیرو برای رعایت عدالت در تمام حوزه‌های کاری ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لزوم پاسخگویی در کمترین زمان به مکاتبات شورا با شهرداری گفت: مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به شورای اسلامی شهر، نیازمند سعه‌صدر و پاسخگویی در کمترین زمان است، چراکه تحقق آن منجر به افزایش رضایتمندی از مدیریت شهری خواهد شد.

کرباسیان تصریح کرد: مکان‌یابی مناسب برای برپایی روزبازارهای هفتگی به منظور جلوگیری از مشکلات و شکایات شهروندانی که در این مناطق سکونت دارند، ضروری است و مجموعه شهرداری باید برای تحقق آن اقدامات عملی داشته باشد.

کد خبر 656000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.