ایستگاه سوم آتش‌نشانی شهر در مدار عملیاتی قرار می‌گیرد

شهردار مراغه گفت: ایستگاه سوم آتش‌نشانی شهر با تجهیز دستگاه‌ها و خودروهای امدادی به زودی در مدار عملیاتی قرار خواهد گرفت.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه ایستگاه سوم آتش‌نشانی در مجاورت پارک ملت در دست اجرا است، اظهار کرد: با توجه به توسعه روزافزون شهر و لزوم تسریع در اجرای عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی در راستای کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان در حوادث، لازم است ایستگاه‌های اقماری در نقاط مختلف شهر احداث شود.

وی افزود: کمبود ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده پارک ملت احساس می‌شد که با برنامه‌ریزی سریع ساختمان سابق سازمان زیباسازی در پارک ملت برای استقرار ایستگاه در نظر گرفته شد.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: به منظور بازسازی ساختمان موجود به مساحت ۱۳۰ مترمربع و الحاق سازه سوله‌ای با اسکلت بتنی و سقف خرپایی جهت ایجاد آشیانه خودروهای امدادی به مساحت حدود ۹۰ مترمربع برنامه‌ریزی انجام شد و این طرح به سرعت به مرحله اجرایی رسید.

مقتومی گفت: ساختمان قدیمی سازمان زیباسازی با اجرای نمای آجری سنتی و تغییرات داخلی به صورت کلی اجرا شده است و سازه الحاقی با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: ایستگاه سوم آتش‌نشانی شهر با تجهیز دستگاه‌ها و خودروهای امدادی به زودی در مدار عملیاتی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 655928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.