لزوم همکاری و همراهی کشورهای اسلامی برای بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها

رئیس جمهور در گفتگو با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز _چهارشنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ در گفتگوی تلفنی با «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان ضمن تبریک پیشاپیش عیدسعید فطر به دولت و ملت عمان، به جایگاه ویژه روابط با کشور عمان در سیاست خارجی ایران اشاره و اجرای توافقات صورت گرفته میان دو کشور را مرور کردند.
رئیس جمهور در ادامه ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی اظهار کرد: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.

هیثم بن‌طارق آل سعید، سلطان عمان نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابراز رضایت از سطح روابط با جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر اجرای توافقات بین دو کشور، اقدامات رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی را محکوم کرد و گفت: ما همواره بر موضع خود در قبال مسئله فلسطین تا تحقق حق قانونی فلسطینیان تاکید داریم.

کد خبر 655906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.