جذب ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های فراغت اصفهان در سال گذشته

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان در تابستان سال گذشته توانست بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز را در دو هزار پایگاه اوقات فراغت جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نم‌نبات امروز _چهارشنبه سی‌ام فروردین‌ماه_ در جلسه ستاد استانی اوقات فراغت آموزش و پرورش با اشاره به تمهید مقدمات لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۲، اظهار کرد: اعضای ستاد اوقات فراغت باید با هم‌افزایی و خلاقیت به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دانش‌آموزان بیشتری با میل و رغبت به برنامه‌های اوقات فراغت جذب شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی معاونت پرورشی برای تابستان ۱۴۰۲، افزود: این برنامه‌ها در ۱۲ هفته در محورهای گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی و خانوادگی برگزار می‌شود. آموزش و پرورش استان در تابستان سال گذشته توانست بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز را در دو هزار پایگاه اوقات فراغت جذب کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره تقارن ماه‌های محرم و صفر و تابستان سال جاری، گفت: به منظور تربیت قرآنی دانش‌آموزان و با عنایت به تقارن ماه‌های محرم و صفر با تابستان، برنامه‌هایی متناسب با این ایام از جمله حسینیه همگانی پیش‌بینی شده است که در قالب برنامه احلی من العسل و هیئت دانش‌آموزی اجرا خواهد شد.

وی کتابخوانی، پیاده‌روی، نقاشی و زیارت همگانی و اردوی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام اوقات فراغت دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها فصل تابستان در سطح شهر اصفهان و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 655893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.