احمد نور با شباب‌الاهلی به‌سوی قهرمانی در لیگ امارات

شباب‌الاهلی امارات با وجود توقف مقابل النصر، با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی، کماکان صدرنشین لیگ برتر فوتبال امارات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال شباب‌الاهلی شب گذشته _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر امارات از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آل‌مکتوم شهر دبی به‌مصاف النصر رفت و با تساوی پرگل دو بر دو متوقف شد.

در نیمه‌اول این بازی یحیی الغسانی گل اول را برای شباب‌الاهلی به ثمر رساند اما عبدالله توره بازی را یک بر یک مساوی کرد؛ در نیمه‌دوم نیز پس از تعویض‌های لئوناردو ژاردیم، فدریکو کارتابیا شباب‌الاهلی را یک‌بار دیگر پیش انداخت اما در واپسین دقایق بازی عادل تارابت گل دوم را برای النصر زد و سه‌امتیاز یاران احمد نور پوچ شد.

احمد نورالله‌ی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال شباب‌الاهلی که در این فصل مهره ثابت و کلیدی لئوناردو ژاردیم در ترکیب قرمزپوشان شباب بوده و در اکثر بازی‌ها به‌میدان رفته در این دیدار هم به‌طور کامل در زمین حضور داشت اما نتوانست روی گل‌های تیمش تأثیرگذار باشد.

شباب‌الاهلی با وجود تساوی و کسب یک امتیاز از بازی شب گذشته هم‌اکنون با ۱۵ پیروزی، پنج تساوی، سه شکست و ۵۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار دارد و الوحده به‌همراه العین به‌ترتیب با ۴۵ و ۴۳ امتیاز در تعقیب این تیم هستند اما یاران احمد نور به فتح جام قهرمانی لیگ برتر امارات آن هم برای نخستین‌بار امید زیادی دارند.

کد خبر 655836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.