شرکت ۵۰۰۰ ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال خوب شهروندان از جام بیست‌ودوم مولای عرشیان و بانوی قدسیان گفت: حدود پنج‌ هزار ورزشکار از آحاد مردم در ۲۸ رشته ورزشی به رقابت پرداختند.

به گزارش ایمنا، احسان بعیدی با اشاره به برگزاری بیست‌ودومین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار کرد: این دوره از مسابقات که از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شد، با وجود تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، با شکوه هرچه تمام‌تر از نظر سازماندهی و نظم آغاز و برگزار شد.

وی افزود: فراخوان برگزاری این دوره از مسابقات در ۲۸ رشته ورزشی ویژه ورزشکاران و عموم مردم و دو رشته آن ویژه جانبازان و معلولان و بیماران خاص، اعلام و تقویم مسابقات قبل از شروع رویداد، اطلاع‌رسانی شد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این رویداد بزرگ با استقبال پررنگ ورزشکاران در رشته‌های مختلف روبه‌رو شد، به نحوی که ناچار به تعیین سقف حضور برای تیم‌ها در بعضی از رشته‌ها شدیم.

وی با بیان اینکه مسابقات جام مولای عرشیان در شب‌های ماه مبارک رمضان با شور فراوانی در مجموعه‌های مختلف ورزشی شهر برگزار شد و برترین‌های رشته‌های مختلف شناخته شدند، ادامه داد: این رخداد بزرگ ورزشی بار دیگر موج و روح ورزش را در ماه مبارک رمضان در کل شهر با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت‌های ورزشی استان گسترش داد.

بعیدی با بیان اینکه بیست‌ودومین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با شرکت حدود پنج هزار ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی برگزار شد، افزود: این ظرفیت برای بخش اعظمی از شهروندان فراهم بود تا هرکس بنا به مهارت و علاقه خود در این رویداد ورزشی شرکت کند.

وی ادامه داد: استقبال چشمگیر مردم از این دوره از مسابقات به ما گوشزد کرد که مردم در امر ورزش همگانی مطالبه دارند و در این مسیر ما را همراهی می‌کنند، لذا باید روز به روز ظرفیت‌ها را در دو بعد سخت‌افزاری یعنی توسعه اماکن و تجهیزات ورزشی و نرم‌افزاری به منزله برگزاری رویدادهای باکیفیت و استاندارد برای استفاده عموم مردم، افزایش دهیم.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ضمن خدا قوت به همه عوامل این دوره از مسابقات که تاکنون نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای این رویداد اهتمام داشته‌اند، گفت: نتیجه این تلاش‌ها حضور گسترده عوامل، ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی شهر در جام بیست‌ودوم مولای عرشیان و بانوی قدسیان شد.

وی تأکید کرد: جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان الهام گرفته از مسابقاتی همچون فوتسال و گل‌کوچک است که سال‌های پیش در ساعات پس از افطار توسط مردم انجام می‌شد، بر این اساس، به این جمع‌بندی رسیدیم که ماه مبارک رمضان تنها فرصتی برای علاقه‌مندان فوتسال نیست، بلکه می‌تواند ظرفیتی برای حضور شهروندان در دیگر رشته‌ها نیز باشد.

بعیدی خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد برگزاری چنین رقابت‌هایی پس از افطار در کشورهای مسلمان حاشیه خلیج فارس نیز هستیم.

کد خبر 655738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.