آغاز فاز دوم بهسازی و آسفالت حاشیه میدان دانشگاه

شهردار زرند از آغاز فاز دوم بهسازی و آسفالت حاشیه میدان دانشگاه خبر داد و گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مدیران شهرداری یک اصل مهم است و مطالبات شهروندی باید بر مبنای قانون پیگیری شود.

علی ضیاالدینی در گفت‌وگو خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دو شب مفرح را برای شهروندان زرندی در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر تدارک دیده شده است.

وی افزود: همزمان با وداع با ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید بندگی پس از یک ماه عبادت خالصانه به درگاه خداوند متعال، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند فرصت را مغتنم شمرده است تا با ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح در روزهای جمعه و شنبه، یکم و دوم اردیبهشت‌ماه میزبان شهروندان در شهربازی شهر باشد.

شهردار زرند با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان استانی و اجرای مسابقه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تداوم نهضت آسفالت معابر شهری در دستور کار قرار دارد و روند اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر، تراش آسفالت فرسوده میدان دانشگاه و اجرای فاز دوم بهسازی و آسفالت حاشیه میدان دانشگاه آغاز شده است.

ضیاالدینی اضافه کرد: آسفالت معابر شهری به عنوان یکی از مطالبات مهم شهروندان همیشه مطرح بوده است، به همین منظور بهسازی و آسفالت معابر شهری با جدیت و به طور اصولی در سال جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: آسفالت این معبر و بلوار علی‌اصغر (ع) در ورودی مشترک شهرک سیدالشهدا (ع) و شهرک شهید باهنر که از هفته قبل زیرسازی و آماده‌سازی بستر آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است تا پایان اردیبهشت‌ماه زیر پوشش آسفالت قرار خواهد گرفت.

شهردار زرند با بیان اینکه از لحظه به لحظه خود برای خدمت و جلب رضایت شهروندان استفاده می‌کنیم، گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که از سوی اهالی و هیئت امنای مسجد امام حسن (ع) درباره معضل ترافیک، آزادسازی و تعیین تکلیف املاک مالکانی که مانع طرح بازگشایی خیابان ولی‌عصر (عج) از سمت خیابان امام خمینی (ره) مطرح شده است، در راستای رسیدگی به مشکلات مطرح شده دستوراتی صادر شده است تا اقدامات لازم انجام و راهکارهای قانونی ارائه شود.

ضیاالدینی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مدیران شهرداری را یک اصل مهم دانست و بر پیگیری مطالبات شهروندی بر مبنای قانون تاکید کرد.

کد خبر 655691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.