نقش مارکتینگ در موفقیت دانش‌بنیان‌ها

یک کارآفرین و مدیر یک شرکت دانش‌بنیان گفت: در موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان، وجود مشتری و برخورداری شرکت‌ها و بخش خصوصی از قدرت خرید نقش بسیار ویژه‌ای ایفا می‌کند و باعث می‌شود مارکت مطلوبی در حوزه دانش‌بنیان شکل گیرد.

ابراهیم اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تأثیر طرح‌های حمایتی دولت در بهبود عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد تاکنون طرح‌هایی که دولت در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داشته به صورت محدود تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: طرح‌های حمایتی که توسط دولت ارائه شده معمولاً برای این است که شرایط شرکت‌های دانش‌بنیان و میزان فعالیت آن‌ها را حفظ کند.

این کارآفرین و مدیر یک شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: در حال حاضر در بین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور تعداد محدودی فعال هستند و این شرکت‌های فعال نیز در شرایط ویژه قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: در راستای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، دولت در ابتدا باید مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع کند که این مسئله در تمام حوزه‌ها می‌تواند مفید واقع شود.

اکبرزاده در رابطه با نقش مسائل اقتصادی در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: در حال حاضر چرخه و اکوسیستم اقتصادی کشور با مشکل مواجه شده، از طرفی برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان لازم است که با مشتری و سرمایه‌گذاران خارجی در ارتباط باشیم.

وی تصریح کرد: در موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان، وجود مشتری و برخورداری شرکت‌ها و بخش خصوصی از قدرت خرید نقش بسیار ویژه‌ای ایفا می‌کند و باعث می‌شود مارکت مطلوبی در حوزه دانش‌بنیان شکل گیرد.

کد خبر 655690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.