اجرای طرح آزمایشی جدید حمل‌ونقل عمومی در مادرید

شورای شهر مادرید اسپانیا از پیاده‌سازی طرح آزمایشی جدید سازمان حمل‌ونقل شهری مادرید در راستای رفاه نیروی کار محله صنعتی شهر خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر مادرید از پیاده‌سازی پروژه آزمایشی جدید واحد اتوبوس‌رانی سازمان حمل‌ونقل شهری مادرید (EMT) در محله رجاس خبر داد. رجاس یک منطقه حومه‌ای صنعتی و شرکتی در نزدیکی فرودگاه اصلی مادرید، خانه عمده‌فروشان و مرکز خرید اصلی شهر با زنجیره‌های مد پایه، میزبان نمایشگاه‌های هنری و تاریخی در مرکز فرهنگی بزرگ خود و محل برگزاری کنفرانس‌های گسترده است.

شورای شهر خاطرنشان کرد که پروژه آزمایشی یادشده نیازهای جابه‌جایی نیروی کار منطقه رجاس را مورد توجه قرار داده است و به‌منظور ارزیابی عملکرد اتوبوس‌ها در بخش حمل‌ونقل عمومی آن برای یک دوره تخمینی شش ماهه اجرا خواهد کرد. شورا تأکید کرد که پروژه یادشده در عین حال با تقویت خدماتی همراه است که در حال حاضر توسط خطوط اتوبوس فعلی سازمان حمل‌ونقل شهری مادرید ارائه می‌شود.

اجرای طرح آزمایشی جدید حمل‌ونقل عمومی در مادرید

شورای شهر مادرید توضیح داد که مسیر آزمایشی جدید در کل ۶.۸ کیلومتر طول دارد و شامل یک مسیر دایره‌ای یک‌طرفه با سه ایستگاه اتوبوس است که حرکت در آن از یک نقطه آغاز می‌شود و به همان نقطه منتهی می‌شود. کل این مسیر نیز ظرف ۲۰ دقیقه طی می‌شود.

شورای شهر تأکید کرد که پروژه آزمایشی جدید واحد اتوبوس‌رانی سازمان حمل‌ونقل شهری مادرید نشان‌دهنده تقویت شیوه‌های جابه‌جایی در منطقه رجاس است که در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است.

شورا همچنین اعلام کرد که پروژه یادشده هم‌زمان با بازسازی ۲۶ ایستگاه شبکه اتوبوس شهری در ۱۰ منطقه پایتخت اسپانیا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد که این بازسازی‌ها در راستای بهینه‌سازی ایستگاه‌ها برای افراد کم‌توان حرکتی، همچنین بهبود دسترسی و آسایش مسافران انجام می‌گیرد.

شورای شهر مادرید خاطرنشان کرد که نوسازی این ۲۶ ایستگاه، جدیدترین پروژه از مجموعه پروژه‌های شهرداری مادرید برای بهسازی خطوط اتوبوس شهر برای افراد کم‌توان تحرکی به‌شمار می‌رود که با هدف حصول اطمینان از ایمنی بیشتر مسافران طراحی شده است.

کد خبر 655684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.