سروقامتان ذوب آهن در آستانه خلق شگفتی

شاگردان فرزاد کوهیان روزهای‌ آینده در دیدارهای مهمی از لیگ برتر بسکتبال و مسابقات غرب آسیا برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سروقامتان ذوب‌آهن روزهای اخیر در نخستین بازی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال ایران، میزبان مس کرمان بودند که به دلیل حواشی دیدار با شهرداری گرگان، هواداران این تیم از تماشای این مسابقه محروم بودند اما ذوبی‌ها در سکوت با نتیجه ۸۴ بر ۷۷ به پیروزی رسیدند.

بازی دوم این دو تیم دوشنبه _بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در اصفهان برگزار شد که برخلاف دیدار قبل هواداران ذوب‌آهن اجازه حضور در سالن را داشتند و تیم خود را حمایت کردند. شاگردان کوهیان این دیدار را نیز با نتیجه ۹۲ بر ۸۴، با پیروزی پشت سر گذاشتند و باید دوشنبه _چهارم اردیبهشت‌ماه_ در کرمان سومین بازی خود را مقابل مس کرمان انجام دهند. سبزپوشان اصفهان اگر در آخرین دیدار خود به پیروزی برسند، به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود می‌کنند و در غیر این صورت کار این دو تیم به مسابقه چهارم کشیده خواهد شد.

سروقامتان ذوب آهن در آستانه خلق شگفتی!

این در حالی است که ذوبی‌ها که روزهای اخیر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های غرب آسیا صعود کردند و پنجشنبه هفته جاری _سی‌ویکم فروردین‌ماه_ به مصاف شهرداری گرگان خواهند رفت. هرکدام از این دو تیم بتوانند از سه بازی دو پیروزی به دست آورند، به مرحله فینال غرب آسیا صعود خواهند کرد. محمدحسین جعفری و فرید اصلانی، دو بازیکن تأثیرگذار تیم ذوب‌آهن در خصوص دیدارهای آتی گاندوها با خبرنگار ایمنا به گفت‌وگو پرداختند که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

پیش‌بینی‌ام از دیدار با گرگان پیروزی است

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: در این مسابقه پستی و بلندی زیاد داشتیم، در کوارتر دوم عقب افتادیم، اما در کوارتر سوم و چهارم به بازی برگشتیم و در وقت‌های اضافه با استفاده از تجربه بازیکنانمان پیروز شدیم.

وی افزود: نوسان در بازی بسکتبال طبیعی است، به این موضوع که بازی دوم با مس کرمان را با داوری برنده شدیم اعتقادی ندارم، هر تیمی مقابل ما بازی را واگذار می‌کند، می‌گوید داوری دخالت داشته است.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره مشکلاتی که در بازی دوم با مس‌کرمان پیش آمد، تصریح کرد: باید در همه کوارترها تمرکز خود را حفظ کنیم، در کوارتر دوم در مقطعی از بازی به خاطر تمرکز پایین نتیجه ۱۸ بر صفر به نفع مس بود که با دفاع و تمرکز خوب می‌توان این مشکل را حل کرد.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه با ریکاوری و آمادگی کامل برای دیدار با شهرداری‌گرگان در غرب آسیا آماده می‌شویم، گفت: پیش‌بینی‌ام از دیدار با گرگان پیروزی است زیرا اعتقاد دارم باید اعتماد به نفس پیروزی را داشته باشیم. بازیکن خارجی ما برای بازی دوم پلی‌آف مصدوم بود که فکر می‌کنم برای بازی با گرگان برسد.

با پیروزی برابر مس می‌خواهیم زمان بیشتری برای دیدار با شهرداری گرگان داشته باشیم

فرید اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی دوم پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مقابل مس کرمان اظهار کرد: مس کرمان تیم دونده‌ای است که در دفاع و ضدحمله به ما فشار وارد کرد و یک بازی فیزیکی داشت که مسابقه سنگین پیش رفت. کرمانی‌ها تیم‌های خوب دیگری را در لیگ شکست داده بودند، اما پیروزی در دو بازی داخل خانه برای ما اهمیت داشت.

سروقامتان ذوب آهن در آستانه خلق شگفتی!

وی ادامه داد: در کوارتر اول به دلیل اختلاف امتیازی که داشتیم، گمان کردیم بازی را پیروز شدیم و تمرکز خود را از دست دادیم، اما دوباره به خودمان آمدیم و نتیجه را جبران کردیم. سومین بازی ما با مس در کرمان است. آن‌ها برای پیروزی در خانه خود به زمین می‌آیند، اما ما هم می‌خواهیم پیروز شویم تا زمان استراحت بیشتری برای مرحله بعد داشته باشیم.

شهرداری گرگان تیم سازماندهی شده‌ای است که بازیکن، کادر فنی و باشگاه خوبی دارد

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن درباره اعتراض سرمربی مس کرمان به داوری تصریح کرد: داور هم انسان است و ممکن است اشتباه کند، نمی‌خواهم به داوری ایرادی بگیرم، اما اشتباه برای هر دو تیم بود و در بعضی مواقع به ضرر ما سوت زده شد که عقب افتادیم.

اصلانی با اشاره به اینکه در غرب آسیا باید مقابل تیم قدرتمند شهرداری گرگان به میدان برویم، گفت: گرگان تیم سازماندهی شده‌ای است که بازیکن، کادر فنی و باشگاه خوبی دارد. بازی سختی داریم، اما همه بازیکنانمان برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهند رفت. در این فصل استراحتی نداشتیم و به دلیل اینکه در دو جبهه می‌جنگیم، فشار روی بازیکنان و کادر فنی زیاد است، همه سختی می‌کشیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی افزود: یک بازیکن خارجی به جمع ما اضافه شده است که از نظر کادر فنی می‌تواند به تیم کمک کند و صرفاً برای پر کردن امتیاز بازیکن خارجی جذب نشده است. هرچه پیش می‌رویم این بازیکن بیشتر با تیم هماهنگ می‌شود.

سروقامتان ذوب آهن در آستانه خلق شگفتی!

بسیاری از تیم‌ها آرزو دارند در آسیا جایگاه ذوب‌آهن را داشته باشند

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ارسلان کاظمی بعد از بازی غرب آسیا درباره حمایت کارخانه ذوب‌آهن صحبت کرد و آیا پس از آن از سوی کارخانه واکنشی نشان داده شد یا خیر؟ اظهار کرد: ارسلان به عنوان نماینده بازیکنان صحبت کرد، بسیاری از تیم‌ها آرزو دارند در آسیا جایگاه ذوب‌آهن را داشته باشند. مدیرعامل باشگاه حمایت می‌کند، اما دوست داریم از کارخانه هم بیایند و بازی‌های ما را ببینند و حمایت کنند. تیم‌های کشورهای دیگر امکانات و حمایت زیادی دارند.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در آخر باید از هوادارانمان برای چند بازی‌ای که در تهران حضور یافتند و ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم، حضورشان دلگرمی بزرگی بود. امیدوارم در چند بازی باقی‌مانده هم تیم را همراهی کنند.

به گزارش ایمنا، با وجود دیدارهای سنگین و دشواری که پیش روی تیم ذوب‌آهن در مسابقات لیگ برتر و بسکتبال غرب آسیا قرار دارد، شرایط بسیار خوبی برای شاگردان فرزاد کوهیان فراهم است تا سروقامتان ذوب‌آهن با پیروزی در این بازی‌ها شگفتی بزرگی را رقم بزنند و نسبت به فصل گذشته موفقیت چشمگیری داشته باشند. باید دید نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال و آسیا می‌تواند روزهای سخت خود را به خوبی پشت سر بگذارد یا خیر.

کد خبر 655663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.