سپاهان‌نوین ۳۰ - گیتی‌پسند ۲۷/ سپاهان‌نوین راه صعود به پلی‌آف را هموار کرد

هفته معوقه لیگ برتر هندبال با پیروزی سپاهان نوین به پایان رسید.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان نوین و گیتی‌پسند امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ در دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان مقابل یکدیگر به میدان رفتند که بازی با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ به نفع سپاهان نوین تمام شد.

نیمه اول: گل اول بازی را پس از دو دقیقه بازیکنان گیتی‌پسند به ثمر رساندند، دوتیم بازی پایاپایی ارائه می‌دهند. در بازی رفت این دو تیم سپاهان نوین پیروز میدان بود که قرمزپوشان اصفهانی قصد جبران بازی دور رفت را دارند. گیتی‌پسند در دقیقه ۸ بازی ۲ گل پیش افتاد، اما تنها چند دقیقه بعد بازی به تساوی کشیده شد. مظفری درون دروازه گیتی‌پسند عملکرد تأثیر گذاری تا دقیقه ۱۵ بازی داشته است، قدرت تیم‌ها برابر است. سپاهان نوین تایم استراحت گرفت، تنها تفاوت سپاهان نوین و گیتی‌پسند درون دروازه‌بانان این دوتیم است. دراین دیدار تیم‌ها برای یک گل می‌جنگند و بازی با کیفیتی شاهد هستیم. کیوان صادقی سرمربی گیتی‌پسند به دلیل اینکه یکی ازبازیکنانش خطای دو دقیقه دریافت کرده از سیستم پاورپلی استفاده می‌کند. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۱۰ بر ۹ به نفع گیتی‌پسند است، طلایی پوشان پس از دقایقی برتری را به نام خود تغییر دادند. شاگردان مرتجی ۲ گل جلو افتادند تا صادقی تایم استراحت بگیرد. درنهایت نیمه اول با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به سود سپاهان نوین تمام شد.

نیمه دوم: گل اول این نیمه برای سپاهان نوین به ثمر رسید، شاگردان مرتجی دو گل اختلاف را حفظ کردند. بازیکنان گیتی‌پسند کم نمی‌آورند و به دنبال جبران گل‌های خورده هستند و در نهایت در دقیقه ۱۰ بازی را به تساوی کشاندند. بازی با حساسیت بالایی دنبالمی‌شود، طلایی‌پوشان دفاع را از زمین گیتی‌پسند انجام می‌دهند. بازهم بازی به تساوی کشیده شد، دوتیم در توپ‌گیری عملکرد خوبی دارند. سپاهان نوین تایم استراحت گرفت، گیتی‌پسند چند اشتباه در حمله انجام داد که صادقی هم تصمیم گرفت تایم استراحت بگیرد. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به نفع سپاهان نوین است، حملات سرخ‌پوشان بی نتیجه پیش رفت تا دوباره سپاهان نوین پیش بیفتد. در نهایت طلایی پوشان با یک کار تیمی بهتر و با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ به پیروزی رسیدند.

کد خبر 655639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.