اجرای سرود «می‌گوئیم یا علی» با همخوانی ۵ هزار نفری دانش‌آموزان اصفهانی

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضا اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود پنج هزار دانش‌آموز اصفهانی، جشنواره سرود «می‌گوئیم یا علی» پویش بازخوانی سرود "جاری خم" را در میدان امام خمینی (ره) اصفهان هم‌خوانی خواهند کرد.

مرتضی شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره برگزاری جشنواره سرود دانش‌آموزی «می‌گوئیم یا علی» پویش بازخوانی سرود "جاری خم"، اظهار کرد: مقرر شده است تا این سرود در میدان امام خمینی (ره) اصفهان به صورت همگانی هم‌خوانی شود.

وی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با همکاری مجموعه فرهنگی وفاق و بضعه‌الرسول در نظر دارد جشنواره سرود «جاری خم» را برای گفتمان سازی معارف اسلام ناب محمدی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعمیق بخشی این معارف برای قشر کودک و نوجوان، در مدارس ابتدایی استان اصفهان برگزار کند.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مربیان پرورشی مدارس این سرود را بر اساس الگو ارائه شده با دانش‌آموزان تمرین و از همخوانی تصویربرداری کرده و تصاویر را برای ما در شبکه دانش‌آموزی شاد به آدرس @migooeimyaali ارسال می‌کنند.

وی درباره ویژگی‌های فیلم‌های ارسال، تصریح کرد: مکان مناسب جهت فیلم‌برداری در فضای باز و نور مناسب و پشت زمینه خوب، کیفیت تصویربرداری و صدای واضح و همخوانی و نحوه ایستادن به‌صورت زیبا و منظم، از معیارهای مورد انتظار برای ارائه کلیپ‌های ارسالی است.

شکری گفت: مراسم همخوانی همگانی مدارس ابتدایی شهر اصفهان، در میدان امام خمینی (ره) همراه با حضور مداح و تک‌خوان سرود برگزار می‌شود که این مراسم توسط صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضبط و در شبکه‌های مختلف در ایام غدیر پخش می‌شود.

وی با اشاره به زمان تمرین سرود مدارس تا سیزدهم اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: زمان ارسال آثار تا روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است و بررسی آثار تا روز سه‌شنبه نوزدهم همان ماه انجام خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به زمان و مکان اجرای مراسم همخوانی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی خاطرنشان کرد: یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت امسال در میدان امام خمینی (ره) اصفهان همخوانی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی اصفهان از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود. به چهارده اثر برگزیده هدیه نقدی به ارزش دوازده میلیون ریال اهدا می‌شود.

کد خبر 655571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.