توقیف ۲ اتوبوس حامل ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از توقیف دو دستگاه اتوبوس حامل پنج میلیارد لوازم خانگی برقی و لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اصفهان _ تهران به دو دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از اتوبوس‌های توقیفی موفق به کشف سه دستگاه تلویزیون، سه دستگاه لباسشویی، ۲۵ جفت کفش ورزشی خارجی، ۳۰۰ عدد آدابتور به همراه ۵۵۰۰ عدد گارد و گلس گوشی تلفن همراه قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 655543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.