کشف موتور بولدوزر قاچاق به ارزش ۲ میلیارد

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری از کشف موتور بولدوزر قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزِ پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله کالای قاچاق از طریق محورهای ورودی استان مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور لردگان-بروجن اعزام شدند و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن یک دستگاه موتور بولدوزر فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان دو میلیارد ریال دانست و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 655288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.