مجموعه باغ کتاب تهران باید تعیین تکلیف شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از تعیین تکلیف‌نشدن مجموعه باغ کتاب گفت: این مجموعه سرمایه شهر است و باید در این دوره مدیریت شهری برخلاف دوره قبل تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با انتقاد از تعیین تکلیف نشدن مجموعه باغ کتاب اظهار کرد: مجموعه باغ کتاب توسط شرکت توسعه فضای فرهنگی ساخته و بهره‌برداری آن به سازمان فرهنگی هنری و مؤسسه نشر شهر منتقل می‌شود که مؤسسه نشر شهر بعد از آن تغییر ماهیت داده و از انتشار به سمت نگهداری مجموعه باغ کتاب می‌رود.

وی با بیان اینکه تکلیف مجموعه باغ کتاب روشن نیست، افزود: برخی معتقد هستند که تکمیل این مجموعه بر عهده شهرداری و حوزه اجتماعی است اما عده‌ای دیگر نیز اذعان دارند که این مجموعه به سازمان فرهنگی و هنری واگذار شده است، بنده به عنوان یک کارشناس شهری می‌گویم سازمان فرهنگی و هنری بخش عمران ندارد که آنجا را تکمیل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره بعضی اشکالات زیر ساختی مانند برق و سیستم‌های آتش‌نشانی در مجموعه باغ کتاب گفت: در این مجموعه ۱۰ سینما وجود دارد که از دوره قبل به دلیل وجود مشکلات با سازنده تعطیل شد و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه باغ کتاب سرمایه شهر است و باید در این دوره مدیریت شهری برخلاف دوره قبل تعیین تکلیف شود، افزود: هزار صندلی در بحث هنر و سینما در مجموعه باغ کتاب خاک می‌خورد و باید هر چه سریع‌تر به آن رسیدگی کرد.

کد خبر 655533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.