عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از خرید و فروش غیرقانونی فیش‌ زمین‌های تفکیک نشده در قیدار تا اجرای ۴۵ طرح جهادی در محلات کم‌برخوردار گرگان و سم‌پاشی بهاره درختان کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خرید و فروش فیش زمین‌های تفکیک نشده در قیدار مبنای قانونی ندارد

سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار گفت: خرید و فروش فیش زمین‌های مسکن در شهر قیدار که مراحل قانونی تفکیک در آنها انجام نشده است، قانونی نیست.

آغاز طرح شنبه‌های جهادی در گرگان / اجرای ۴۵ طرح در محلات کم برخوردار

سید محمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان از آغاز اجرای طرح "شنبه‌های جهادی" توسط شهرداری این شهر خبر داد و گفت: طرح مذکور برای خدمات‌رسانی به مناطق کم برخوردار مرکز استان گلستان تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تداوم دارد.

سم‌پاشی بهاره درختان کرج در حال انجام است

علیرضا عاقلی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای طرح عملیات سم‌پاشی بهاره درختان به‌وسیله سموم گیاهی و با کمترین آسیب زیست‌محیطی خبر داد.

قصه پرغصه ضرب و شتم مأمور شهرداری نوشهر

حسین نعیمایی، مسئول رفع سد معبر شهرداری نوشهر گفت: یکی از واحدهای صنفی نوشهر در یکی از پیاده روهای بلوار امام رضا (ع) این شهر با پهن کردن انواع کالاهای بهداشتی ساختمانی طی چند سال گذشته بارها اقدام به بستن راه مردم و سد معبر کرده بود و از سوی شهرداری نیز بارها به این آقا تذکر داده شد، اما توجهی نکرد.

حریق کارگاه چوب‌بری در فردوسیه

ابراهیم محمدی، مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردوسیه از وقوع حریق در کارگاه چوب‌بری خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

فعالیت رایگان اتوبوس‌های شهری زنجان در روز برگزاری نماز عید فطر

داوود نوری، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: در راستای ارائه خدمات به نمازگزاران نماز عید سعید فطر در مصلی زنجان، سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل شهری با به‌کارگیری ۲۰ دستگاه اتوبوس رایگان انجام خواهد شد.

کد خبر 655526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.