نویدکیا سرمربی تیم ملی امید می‌شود؟

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید ایران در حال به نتیجه رسیدن است.

به گزارش ایمنا، با توجه به اولتیماتوم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید، مهدی تاج اعلام کرد که فدراسیون حداکثر باید تا یک هفته و در واقع آخر هفته، تکلیف جانشین مهدی مهدوی‌کیا را مشخص کند.

ابتدا گفته شد مجتبی حسینی، سرمربی پیکان گزینه اصلی فدراسیون هستند اما مجتبی حسینی در کنفرانس پس از پایان بازی پیکان مقابل صنعت نفت آبادان گفت که به صورت رسمی با او صحبت نشده است اما محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان اعلام کرد که با او مذاکره شده است اما در این مقطع به این نتیجه رسیده که بهتر است سرمربی تیم امید نشود.

پس از انصراف این دو گزینه نام نفراتی نظیر رضا عنایتی در کنار محمود فکری همچنین حمید درخشان، به عنوان گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال منتشر شد و حالا از یک مربی جدید و البته نام‌آشنا به عنوان سرمربی احتمالی تیم امید ایران نام برده شده است.

گفته می‌شود محرم نویدکیا، سرمربی سابق سپاهان، گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید است. البته که نام محرم، پیش از این در مقاطع مختلف به عنوان سرمربی احتمالی تیم امید مطرح شده بود و حالا دوباره از او به عنوان جانشین مهدی مهدوی‌کیا نام برده شده است که به نظر شانس زیادی هم برای سرمربیگری تیم امید دارد. نویدکیا که سابقه بازی در تیم امید ایران را دارد با این تیم در بازی‌های آسیایی بوسان قهرمان شده است. سرمربی تیم امید در آن زمان، برانکو ایوانکوویچ بود.

اکنون باید منتظر ماند و دید که نیمکت تیم امید به سرمربی سابق سپاهان خواهد رسید یا خیر.

کد خبر 655525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.