رضایت ۸۵ درصدی مسافران نوروزی از نظافت شهر یزد

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به رضایت‌مندی ۸۵ درصدی مردم از نظافت این شهر در ایام نوروز گفت: در تهیه طرح آرایه‌های بهاری و سفالینه‌ها از پیشنهادهای شهروندان استفاده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، فاطمه زارع در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد که به‌منظور بررسی اقدامات نوروزی حوزه خدمات شهری شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال در ایام نوروز شهرداری اقدامات مناسبی در سطح شهر انجام داد که قابل تقدیر است اما با توجه به انتقادات مسافران و شهروندان برای بعضی مسائل در کمیسیون خدمات شهری برای حل آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه امسال ۶۰ آرایه بهاری و سفالینه که از دیدگاه مردم، پیشنهاد شد در سطح شهر اجرا شد، افزود: بعد ایام نوروز، المان‌ها جمع آوری می‌شود لذا ضرورت دارد محیطی برای نگهداری آن مشخص شود که در کمیسیون خدمات شهری، پارک شهدا پیشنهاد شد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در سامانه‌ای که در ایام نوروز در اختیار مردم و مسافران قرار گرفت، با توجه به نظرات، رضایت‌مندی در خصوص نظافت شهر و زیباسازی شهری، ۸۵ درصد اعلام شد.

کد خبر 655522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.