انتخابات فدراسیون بدمینتون خردادماه برگزار می‌شود

انتخابات ریاست فدراسیون بدمینتون قرار است خردادماه سال جاری برگزار شود.

به گزارش ایمنا، فدراسیون بدمینتون از شهریور ۱۴۰۱ وارد دوره سرپرستی شد و اکنون هفت ماه است که با سرپرست اداره می‌شود. این شرایط در حالی است که ثبت‌نام کاندیداها انجام و احراز صلاحیت آنها نیز مشخص شده است اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری اعلام نشده است.

در حال حاضر فرشاد نصرتی، دبیر فدراسیون می‌گوید انتخابات این فدراسیون، خردادماه انجام خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری انتخابات مشخص نیست.

پیش‌تر دبیر فدراسیون بدمینتون اعلام کرده بود که برگزاری مجمع انتخاباتی بعد از مسابقات دهه فجر و در اسفندماه به تصویب اعضای هیئأت رئیسه رسیده است. این مسابقات اوایل بهمن‌ماه برگزار شد اما با این وجود هنوز جلسه هیئت رئیسه برگزار نشده است تا تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام شود.

ثبت‌نام کاندیداهای این فدراسیون، اردیبهشت سال جاری و قبل از اتمام دوره ریاست محمدرضا پوریا انجام شده بود و چهار کاندیدای این پست تأیید صلاحیت شده‌اند. محمدرضا پوریا، محمد فرجی، علی مؤذن و شهرام آهنجان، چهار کاندیدای تأیید صلاحیت شده ریاست این فدراسیون هستند.

پایان دوره سوم ریاست محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون سوم مرداد ۱۴۰۱ بود، البته او در مجمع فوق‌العاده که اوایل شهریورماه برگزار شد، با آرای اعضا به عنوان رئیس باقی ماند تا نسبت اعضای فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی حاضر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک حفظ شود.

وزارت ورزش و جوانان بعد از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در بیست‌وسوم شهریورماه، محمدرضا پوریا را به عنوان سرپرست معرفی کرد تا ضمن انجام امور جاری فدراسیون، نسبت به برگزاری مجمع انتخابی اقدام کند.

فرشاد نصرتی، دبیر فدراسیون بدمینتون در مورد برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هنوز وزارت ورزش به ما تاریخی اعلام نکرده است اما تاریخ جدید برگزاری انتخابات خردادماه خواهد بود. جلسه هیئت رئیسه هفته آینده، ششم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود و تاریخ دقیق انتخابات را همان روز اعلام می‌کنیم. البته باز هم وزارت ورزش باید به ما تاریخ اعلام کند. کاندیداهای ثبت‌نام شده‌، همان نفرات قبل هستند.

کد خبر 655493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.