نخستین مجموعه آموزشی مبارزه با کار کودکان رونمایی می‌شود

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه از تمام فعالیت‌هایی که در عرصه مبارزه با کار کردن کودکان با اولویت پیشگیری‌ انجام شود، حمایت می‌کنیم گفت: از نخستین مجموعه آموزشی همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان در سال جدید رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هادی سینایی‌پورفرد با بیان اینکه آموزش، نخستین قدم در راهِ پایان دادن به کار کودکان است اظهار کرد: آموزش‌های شهروندی می‌تواند نظام عرضه و تقاضا را در سطح شهر به هم بزند، در این راستا افزایش آگاهی‌ها در این حوزه، باعث شده شهروندان از مساعدت و کمک‌های بی‌مورد به کودکان کار در سطح خیابان‌ها خودداری کنند.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل نخستین جلسه کارگروه در سال گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت در سال جدید، تصمیم گرفته شد با هدف تولید محتوای غنی جهت آموزش شهروندان، دومین جلسه کارگروه تشکیل و با کمک سازمان‌های مردم نهاد فعال در این عرصه اقدامات در سال جدید آغاز شود.

رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: هر اقدامی جهت مواجه با کار کودک با همکاری و هم‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد به نتیجه می‌رسد که در این راستا هم‌اکنون در شهر اصفهان از وجود سمن‌های با تجربه‌ای در این زمینه بهره می‌بریم.

وی گفت: مجموعه امور اجتماعی در شهر اصفهان از تمام فعالیت‌هایی که در عرصه مبارزه با کار کودکان در سطوح مختلف با اولویت پیشگیری‌های نوع اول انجام شود، حمایت می‌کند و در این راستا از نخستین مجموعه آموزشی در این زمینه همزمان با روز جهانی مبارزه با کار کودکان در سال جدید رونمایی خواهد شد.

کد خبر 655482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.