اجرای بیش از ۱۰۰۰ مترمربع آزادسازی در سطح شهر

شهردار کوشک گفت: شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری به منظور رفع گره‌های ترافیکی، ۱۱۰۰ مترمربع آزادسازی انجام داده است.

حسین حفیظی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کوشک بر مبنای رقم ۱۶ میلیارد تومان بود که با افزایش ۷۵ درصدی ۲۹ میلیارد تومان آن محقق شد که نتیجه تلاش کارکنان شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه شهر کوشک به دلیل قدمتی که دارد همچون سایر شهرهای شهرستان خمینی‌شهر دارای بافت فرسوده، تاریخی و شبکه معابر شهری نامناسب است، افزود: یکی از نیازهای اساسی و اولویت اصلی شهر کوشک افزایش کیفیت شبکه معابر شهری است.

شهردار کوشک با بیان اینکه با همکاری و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر موضوع آزادسازی معابر این شهر اولویت‌بندی شد و خیابان‌های جنت و گلزار در اولویت آزادسازی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: خیابان جنت تنها راه مواصلاتی شهر به مرکز شهرستان خمینی‌شهر است که با توجه به کم‌عرض بودن خیابان و به دلیل تردد زیاد، شاهد سوانح رانندگی زیاد و حتی تلفات جانی هستیم؛ لذا طی هشت ماه گذشته کار آزادسازی در این خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

حفیظی اضافه کرد: فاز نخست آزادسازی خیابان جنت تا چهارراه خیابان کشاورز به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲.۵ میلیارد تومان انجام شده است که عملیات اجرایی آن اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه آزادسازی خیابان گلزار گفت: یکی از مطالبات شهروندان کوشک آزادسازی خیابان گلزار برای رفع گره ترافیکی به دلیل تردد زیاد است، تاکنون ۱۱۰۶ مترمربع آزادسازی انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۲ آزادسازی این خیابان به اتمام برسد و سال ۱۴۰۳ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شهردار کوشک گفت: شهرداری در دوره ششم مدیریت شهری رفع گره ترافیکی بخش‌های مختلف را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام داده است.

به گزارش ایمنا، شهر کوشک با حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت در شهرستان خمینی‌شهر و غرب استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 655477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.