پیگیر رفع مشکلات مردم چهارمحال‌وبختیاری هستیم

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: به‌رغم حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جلسات شورای اسلامی این استان، مصوبات به‌درستی پیگیری نشده است، لذا برای پیگیری مطالبات مردمی با وزارتخانه‌های مربوطه مکاتباتی انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بیشترین مطالبات مردم استان در حوزه راه‌ها است، اظهار کرد: مسئولان امر باید برای پیگیری رفع این مشکل اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با وجود برگزاری بالغ بر ۹۰ جلسه در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، مصوبات به‌درستی توسط مسئولان پیگیری نشد لذا ضمن اعلام گلایه‌مندی از آن‌ها برای رفع مطالبات مردمی با وزارتخانه‌های مربوطه مکاتباتی از طریق شورای عالی استان‌ها و نمایندگان استان در شورای عالی به‌عمل آمد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با استناد به بندهای ۸ و ۹ ماده ۸۷ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران، وظیفه انتخاب حسابرس برای حسابرسی سازمان همیاری شهرداری‌های استان به شورای اسلامی آن واگذار شده که در اجرای این مهم همکاری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان با شورای اسلامی این استان و برای بسط همکاری‌های مشترک، برگزاری جلسات فصلی بین شورای اسلامی استان و هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: رفع مشکل شهرک‌های گلخانه‌ای، بیمارستان محلی و تأمین آب کشاورزی شهرستان خانمیرزا از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان است و خواستار رسیدگی مسئولان شد.

باقری با اشاره به نام‌گذاری نهم اردیبهشت‌ماه به نام روز ملی شوراها گفت: برگزاری همایشی با حضور مسئولان ارشد استان چهارمحال‌وبختیاری برای تکریم این نهاد مردمی تقاضا می‌شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تاکید کرد: این شهرستان در مسیر ورودی کالاهای قاچاق و مواد مخدر از مسیر استان‌های جنوبی کشور واقع شده است و وجود قاچاقچیان و خودرو آن‌ها مشکلات فراوانی را برای مردم این شهرستان به وجود آورده است، از این‌رو مقرر شد ریاست دادگستری‌کل استان با هماهنگی ریاست دادگستری شهرستان خانمیرزا و ضابطان قضائی اقدامات ویژه‌ای را برای رفع این مشکل انجام دهند و اشد مجازات را برای خاطیان در نظر بگیرند؛ همچنین از ظرفیت شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا و شورای بخش مرکزی و بخش ارمند در این خصوص استفاده کنند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر لزوم رفع مشکل تداخل اراضی در شهرستان خانمیرزا و سایر مشکلات مردم با منابع طبیعی گفت: واگذاری بعضی اراضی ملی در این شهرستان نادرست بوده و چند قطعه زمین در بعضی نقاط شهرستان سال‌ها پیش به‌منظور احداث شهرک‌های دامپروری و کشاورزی تصرف شده و بلاتکلیف مانده است، لذا جهاد کشاورزی و اداره منابع طبیعی باید تکلیف آن را مشخص کند تا پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد یا اراضی آزاد و به افراد دیگری واگذار شود.

کد خبر 655450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.